Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Vad killarna ska göra idag

2012-07-21

Jag vet inte om ni kommer ihåg british airways tävlingen men där kunde man iallafall tävla
om att träffa killarna och idag ska dem få träffa dem.
Idag ska dem även uppträda i Liverpool UK.
Så idag kanske det inte finns jättemycket att skriva om dem
men isåntfall kommer vi att lägga upp videor, bilder och gifs!


Postat av Isabell

Vad är tumblr och wattpad? jag kanske inte vill skaffa det. Jag vill skriva en novell här som kommentar. Går det bra?

Datum: 2012-07-21 | Tid: 11:32:48
Postat av Anna

Ursäkta Mira, jag vill inte vara taskig utan bara ärlig. Du skriver hela tiden ordet 'dem'... Även när det egentligen ska stå 'dom' eller 'de'.. Man kan inte använda ordet 'dem' i ALLA sammanhang. Villa bara berätta detta för det blir lite tråkigt att läsa en text där ordet 'dem' upprepas heeela tiden.

Ursäkta igen, vill inte vara taskig.

Svar: Jag ber om ursäkt, har haft lite bråttom dem senaste dagarna så jag har inte hunnit dubbelkolla all text jag skrivit innan jag har publicerat den. Förlåt och jag ska försöka bättra mig i framtiden, tack för feedback:)/Mira
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-07-21 | Tid: 15:15:28

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?