Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Svar på kommentar

2012-07-16

Fråga: Mira, två frågor till dej. När blev du ett fan och vem är din favorit?
Kan du svara i ett inlägg för annars försvinner ditt svar i arkivet där man inte kan bläddra.
Snälllllla?

Svar: Jag älskar killarna lika mycket men det var Niall jag blev "kär" i så att säga,
haha jag vet inte riktigt när jag blev ett fan men det var lite innan killarna vann en Brit Award.

Hoppas att du är nöjd med svaren, om ni har några frågor är det bara att slänga in en kommentar
så ska vi försöka svara på den. Vi får rätt många kommentarer varje dag så vi hinner inte svara på
alla men vi läser alltid kommentarerna!


Postat av dana

har du någon gång tagit en bild med killarna eller fått en autograf?:)

Svar: Nej jag har aldrig träffat dem, jag har bara sett dem vid Mosebacke vid Slussen tre-fyra gånger.
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-07-16 | Tid: 12:51:36
Postat av Anonym

Är headern bara suddig för mig? (:
Och tack så jätte mycket för att du uppdaterar så mycket Mira! :D

Svar: Det var konstigt den är inte suddig för mig iallafall kanske ditt internet som är segt. Haha jag är inte så teknisk så jag vet inte, tack själv för att du läser bloggen!/Mira
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-07-16 | Tid: 12:55:51
Postat av Victoria

Mitt namn kom inte med! :p

Datum: 2012-07-16 | Tid: 12:57:03
Blogg: http://vichan.blogg.se
Postat av Victoria

Mitt namn kom inte med! :p

Datum: 2012-07-16 | Tid: 12:57:33
Blogg: http://vichan.blogg.se
Postat av anna

hej vet du vad killarna heter i insagram är du snäll och skriver det i en inlägg i din blogg så jag kan se det

Datum: 2012-07-16 | Tid: 13:03:23
Postat av Delia

Headern är suddig för mig, och den blir i en annan färg! ;o Det kanske är ett fel på min dator?

Datum: 2012-07-16 | Tid: 13:57:25

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?