Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

One direction twittrar

2012-07-21




Postat av amanda

Hej! Jätte bra blogg! Vet ni om de kommer till Sverige snart? :)

Svar: Vi vet ingenting än, men det uppdaterar vi på bloggen när vi är säkra! :) /Emmi
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-07-21 | Tid: 12:59:17
Blogg: http://yesmanda.blogg.se
Postat av Isabell

Hej. Här kommer en novell. Hoppas att det går bra.
Den heter: 1DNovellen.
Handling: Handlar om en tjej som har tagit studenten som bor i Jönköping som heter Isabell, men kallas för Bella hon bor med sina föräldrar i en lägenhet och hon jobbar på ett hotell i en bar och en dag så ska hon ta hand om 5 killar som kommer till Jönköping på semester.

Jag sitter och äter frukost och jag kollar på klockan hon är 10.
Jag ska ju på möte om en timme. Måste skynda mig, sa jag tyst.
Jag diskar glaset och efter det så går jag till rummet, sätter på mig ett par shorts och ett blått linne och efter det går jag in på toan och sätter på mig mascara och borstar håret och sätter upp det i en tofs.

30 minuter senare:
Jag sätter på mig mina blåa convorse skor och tar min handväska med saker i, såna saker man behöver.
Jag sticker nu till mötet nu hejdå , sa jag till mina föräldrar.
Okej, hejdå, sa mamma och pappa i kör.
Jag tar cykeln till jobbet.
20 minuter senare:
Jag är framme nu, sa jag tyst.
Jag parkerar och låser cykeln och går in i hotellet.
10 minuter senare:
Nu är det möte sa chefen
Under mötet:
Ett band kommer hit om en timme och dom ska vara här i 2 veckor på semester och dom heter One Direction, sa chefen.
Dom har aldrig varit här och dom behöver lite hjälp att hitta här och då undrar jag, Isabell vill du hjälpa dom, du är ju ett fan av dom ju, frågade chefen.
Ja, det vill jag, sa jag glatt.
Nu är mötet slut.
Mötet var en halvtimme när jag på klockan.
Går till receptionen och väntar in dom, sa chefen.
Okej, sa jag.
Jag går till reception och väntar in dom.
30 minuter senare:
Dom kommer sa chefen till mig.
Jag är nervös, sa jag.
Var dig själv, sa chefen
Okej, sa jag.
Louis är singel, sa jag
Okej, sa chefen
Jag går nu.Lycka till sa chefen.
Okej, tack, sa jag.
Så ser jag att dom kommer.
Alla kommer med sina flickvänner, förutom Louis, han är ju singel ser jag.
Hej jag heter Isabell och jag ska ta hand om er i 2 veckor.
Hej, jag är Harry, det här är min flickvän Emma, sa Harry.
Hej, jag är Niall och detta är min flickvän Rachel, sa Niall.
Hej, jag heter Liam och detta är min flickvän Danielle, sa Liam.
Hej, jag heter Zayn och detta är min flickvän Perrie.
Hej, jag heter Louis och jag är singel, sa Louis.
Jag är med singel, sa jag.
Här får ni era nycklar, ni är på samma våning och ni bor ihop med era flickvänner och Louis bor själv, sa jag.
Okej, sa alla i kör.
Vad tycker ni?


Datum: 2012-07-21 | Tid: 13:25:37
Postat av Anonym :)

inte för att vara taskig asså den var inte alls bra isabell :)

Datum: 2012-07-21 | Tid: 18:14:10
Postat av Isabell

Okej :( Men den blir nog bättre sen. det är ju bara början. Ger en chans

Datum: 2012-07-21 | Tid: 18:59:18

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?