Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Niall twittrar igen

2012-07-23




Postat av Nathalie

Länkbyte ? :D

Datum: 2012-07-23 | Tid: 19:43:46
Blogg: http://youngbloodsweden.blogg.se
Postat av LYSTRING

Kolla gärna in min nystartade novell om one direction! Ni hittar den på odinovell.blogg.se :) kommentera era åsikter!

Datum: 2012-07-23 | Tid: 20:34:03
Postat av Eve

vad händer med bloggen? förut skrev ni alltid om vad killarna gjorde, var dom var någonstans osv. Nu tar ni bara printscreens från twitter som vi ändå ser själva. Självklart är jag inte tvungen att läsa bloggen men jag hoppas ändå varje gång jag klickar in att ni har skrivit något mer intressant än printscreens. Rolig fakta, information om killarna.. ja ni vet! puss på er

Svar: Det finns inte så mycket att skriva om just nu, killarna spelar nästan bara in sitt album och där finns det inga bilder ifrån. Men om det kommer bilder eller något annat så kommer vi självklart att skriva om det!/Mira
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-07-24 | Tid: 00:08:55

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?