Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Louis och Eleanor twittrar

2012-07-16




Postat av Sonia :)

Hej! :) Här är ett tips på en jätte fin/bra födelsedagsvideo till Eleanor som jag själv medverkar i men även är rätt god vän med på Twitter som har gjort den! Ta en titt och kanske lägg upp den? :) Ha det bra! :) Kram <3 http://www.youtube.com/watch?v=BCML5UgeVME&feature=youtu.be

Datum: 2012-07-16 | Tid: 12:28:22
Blogg: http://soniaajonsson.blogg.se
Postat av Alice

Skulle du kunna tipsa om min twitter @1DSWEUpdates? Jag uppdaterar allt som har med killarna i Sverige att göra. Skulle vara hemskt snällt, jag kan skriva om eran blogg där om ni gör ett inlägg. Kram:)

Datum: 2012-07-16 | Tid: 12:31:25
Postat av Elin

Mira, två frågor till dej. När blev du ett fan och vem är din favorit? Kan du svara i ett inlägg för annars försvinner ditt svar i arkivet där man inte kan bläddra. Snälllllla?

Datum: 2012-07-16 | Tid: 12:34:18
Postat av One Direction Novell av Evelina

Det finns inte en chans att ni skulle kunna göra reklam för min fanfiction? Jag är en seriös skrivare och vill verkligen utöka den till fler fans än vad det finns som upptäckt min. Om svaret är nej, fine, men ni ägare av sajten får gärna kika in i alla fall! :) Kram.

Datum: 2012-07-16 | Tid: 12:39:31
Blogg: http://ffonedirection.blogg.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?