Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Louis audition var för två år sedan idag

2012-07-10


 
 


Postat av Tilda

Hat ni hört nåt om Sverige besöket?

Svar: En nyhetssida har skrivit att dom kommer ny på tisdag, skriver mer när jag har mer information.
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-07-10 | Tid: 23:40:16
Blogg: http://www.blooms.blogg.se
Postat av Anonym

Tilda: är inte helt säker, men på facebook stod det att de kommer nästa tisdag

Datum: 2012-07-11 | Tid: 00:05:45
Postat av Amanda

Hej, en fråga bara. Det sägs ju att killarna kommer hit på tisdag och stannar i 4 dagar. Tänkte åka från Göteborg för att få chansen att se killarna för första gången. Men vart ska man åka om man vill se de? Finns de någon adress till studion? Jätte tacksam för svar!!! :) xx

Svar: Jag vet ingenting säkert om dom ska komma! Och när dom varit här har dom spelat in i olika studios. Jag skriver ett inlägg när jag vet mer :) / Mira
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-07-11 | Tid: 00:22:09
Postat av Paulina

Såå sööt louis face är när han sjöng ♥ xx

Datum: 2012-07-11 | Tid: 14:51:02

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?