Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Liam twittrar

2012-07-16





Postat av Anonym

Rami twittrade något som fick det att låta som att de aldrig någonsin skulle komma tillbaka till Sverige för att spela in. Kolla hans Twitter så får ni se. Sen en annan sak som jag tycker att ni borde skriva ett inlägg om är den där "The only way is up". Jag vet att ni redan gjort det och det är pga det inlägget som jag tycker att ni borde göra ett nytt om det. Killarna har inte släppt skivan och inte heller deras management, den är då alltså inte en officel 1D dvd som många verkar tro. Dessutom så har den fått otroligt dåliga recensioner av directioners, den är dåligt gjord, saker som en directioner redan vet, ingenting nytt alls utan bara gamla intervjuer och fakta som alla redan kan. Jag har inte läst en enda bra kommentar om den här dvdn, så därför tycke jag det skulle vara bra om ni skrev ett inlägg om att det inte är värt att slösa pengar på den. Det var bara ett tips som skulle vara snällt att göra mot era läsare tänkte jag. :)

Datum: 2012-07-16 | Tid: 23:19:22

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?