Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Harry med en Brud

2012-07-30

 


Postat av felicia

he's so cute I can't

Datum: 2012-07-30 | Tid: 11:41:15
Blogg: http://feliciafolvik.blogg.se/
Postat av Anonym

och vem fan är bruden??

Datum: 2012-07-30 | Tid: 16:06:59
Postat av Wilma

Hej jag undrar vem är Linne och Frida? Några nyabloggägare på den här sidan? Kan inte ni lägga ut en bild och skriva lite om er själva? Men as bra uppdatering :) Ha det bra ♥

Svar: Vi får se om vi gör det, annars kan du bara gå in på min blogg dahlgreen.blogg.se eller om du vill läsa en novell blogg jag hjälper till med loveoned.blogg.seKram på dig !! :)
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-07-31 | Tid: 10:07:58
Blogg: http://wiilmahyltze.blogg.se
Postat av lollo

haha började skratta när jag såg rubriken.. var inte 'bröllops-brud' jag tänkte på utan mer 'random-brud' :P

Datum: 2012-08-03 | Tid: 12:19:46

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?