Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Angående Sverige besöket

2012-07-17

Vi har nu fått massa kommentarer om att Savan skrev att dem inte kommer nästa vecka,
men jag kan nästan lova att dem kommer inte den här veckan heller.
Det sägs att dem inte kommer att spela in mer i Sverige för att sist blev det kaos.
Så alla ni som sitter utanför studion nu kan gå hem för att killarna kommer inte,
dem kommer att spela in resten av sitt album i London.
Det kan ha blivit såhär för att det var massa fans förra gången dem var här som skrek utanför
studion så att dem inte kunde arbeta i lugn och ro.
Så om killarna nu någonsin kommer tillbaka till Sverige för att spela in så ber jag er alla att inte skrika när dem arbetar det stör inte bara dem utan alla som bor där i närheten.


Postat av Anonym

Jag tycker att det är jävligt dumt av er som skrek och gapade utanför studion när dom jobbade för oss! Jag som aldrig har träffat dom hade tänkt att träffa dom nästa gång de besökte Sverige men tyvärr kanske dom aldrig kommer till Sverige igen p g a ER som som störde och skapade kaos! Jag hoppas att inte andra directioners tar åt sig detta men TACK SÅ JÄVLA MYCKET DOM SOM STÖRDE. F*ck för att ironi inte syns i texter.

Svar: Jag håller helt med dig men nu är det försent att göra om det, det var riktigt dumt av vissa att skrika utanför studion och nu är det enda vi kan göra att vänta och hoppas att dem kommer tillbaka./Mira
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-07-17 | Tid: 15:21:51
Postat av Anonym

Håller också med dig, dem är så dumma (förlåt!!) att dem inte kan fatta att dem är upptagna. Det var första gången jag såg dem sist dem var här men jag var ändå lugn och jag skrek inte.

Datum: 2012-07-17 | Tid: 17:24:24
Postat av Anonym

Fast så är det överallt. Savan gjorde en tweet om hur det var smickrande att de sjöng killarnas låtar utanför studion men att det distraherade de väldigt mycket. Och sen tycker jag att alla som säger "alla som skrek var dumma i huvudet fuck er" kan vara tysta för ibland blir man starstruck och glad för att man får se sin idol så man kan lika gärna hålla truten själv. Inte för att jag gjorde det, jag har aldrig ens varit i samma stad som killarna. Så var glada att ni ens får varit det. :-)

Datum: 2012-07-17 | Tid: 21:09:59
Postat av Sanna

Man blir ganska irriterande på dem som aldrig träffat dem (som mig) och som verkligen längtade att dem skulle komma någon gång men att dem inte gör det nu pga alla andra som orsakar ramaskri när dem försöker jobba med en ny skiva till OSS! Jag försöker inte låta som världens Bitch här men jag tror att ganska många är irriterande å alla som skrek och inte lämnade dem ifred..

Datum: 2012-07-17 | Tid: 21:43:53
Blogg: http://loveistobelive.blogg.se/
Postat av Anonym

hej, jag var inte där när killarna var där, men jag tycker att det är fortfarande dumt att det finns människor som säger till de som var där "ni är dumma i huvet" "fuck er" "tack så mycket" ni måste ju ändå tänka att studion är insolerad så det kunde inte störa de när de spelade in skivan,,, och om ni har damp för att ni inte får se de köp en billjet och gå och se de i london elr nått!! och för det första måste ni vara glada att killarna har enns varit i Sverige 2-3ggr??.
Och ni ska inte tro att killarna inte gillar Sverige för om ni ser på bilderna när de var senast här hade de ett smile, de såg inte sura elr arga ut:D

och alla skrek inte ni som inte vet så var sista dagen lugn det var ungefär 20 pers ute vid balkongen, och killarna var där ute

och de som åkte dit ville see de, jag tror inte de visste att det skulle bli såhär! så gilla läget!!!!

och CHILLA måste de just kommma denhära veckan elr nästa vecka??
jag är varken sur elr glad, det måste ju vara skönt för killarna att spela in skivan i deras eget land, jag tänker så! jag tänker på de oxå inte bara på mig själv!

Datum: 2012-07-17 | Tid: 22:35:42
Postat av Anonym

jag förstår er frustration. men allvarligt talat, att hålla på och vara otrevliga mot varandra kommer inte lösa något alls.
ganska otroligt också att de flesta också bara tänker på sig själva.för det första precis som någon annan nämnde har killarna redan varit i Sverige 2-3 gånger. hur många gånger har dom vair i asien? yeah precis.
och för det andra, ni blir irriterade osv för att killarna inte kommer, men har ni någon gåg tänkt på att dom kanske gör det för att det är lättare för dom? killarna är nästan aldrig hemma och träffar sina familjer, dom ger upp all sin tid åt oss. dom har inte längre något privatliv pga av oss. det minsta vi kan göra för dom är att låta bli att gnälla för att dom inte kommer (oavsett om det beror på att tjejer skrek eller inte) när dom redan har varit här en gång i år.
de va inte meningen att låta negativ, vill bara att alla ska fundera över de jag skrivit. :)

Datum: 2012-07-17 | Tid: 23:12:55
Postat av anonym

Hej är samma tjej som skrev efter sanna
det var precis så jag tänkte det borde vara skönt för killarna att vara hemma, speciellt efter en lång tour i USA.

Tänk på killarnas privat liv lite exrra;)<3

Datum: 2012-07-18 | Tid: 00:37:27

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?