Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Little Mix's Jade: 1D forgot about me

2012-01-14

via sugarcape.com



"Jag är faktiskt kompis med Liam," Sa Jade till We Love Pop Magazine.
"Vi sökte till X Factor samtidigt för tre år sen, och gick båda vidare till boot camp. Han smsade oss (Little Mix) lycka till och så efter att jag träffade alla killarna förra året.

"Dom var alla jätte snälla, men dom glömde bort mig. Nu när jag är känd så vill dom veta vem jag är igen.."

Speciellt Niall har visat att han gärna vill lära känna Jade, då han tweetade;
"Jade från little mix är ganska söt! Såg precis xtra factor! ahaha!"



Postat av One direction infection

Det ser ut som alla tjejerna har botox överallt i ansiktena O.O och som om vi har flyttats tbx t 80talet

Datum: 2012-01-14 | Tid: 21:32:19
Postat av Alli

Alltså little mix va duktiga i x factor..men jag gillar dom inte riktigt :L

Datum: 2012-01-14 | Tid: 23:34:11
Postat av therese ekendahl

va gärna med i dagen blogg!

ja lovarni kommer att vinna!

för eran blogg är bäääst!!!!!!!!!!!!!1

Datum: 2012-01-15 | Tid: 10:20:22
Blogg: http://theresefabienne.blogg.se/
Postat av Julia

Kanske ska skriva vem Jade på bilden är?

Datum: 2012-01-16 | Tid: 18:22:23

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?