Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Harry och Louis' lägenhet

2012-01-01



'the part room':



-via @1Dupdates2





Postat av Linda

Jag håller på att läsa igenom hela bloggen och förra året skrev ni att alla killarna hade köpt en lägenhet som de skulle bo i tillsammans och att Harry & Louis skulle dela rum och resten av killarna skulle ha egna rum. Är det inte så längre? Ella Jag menar typ, vart bor alla nu?

Datum: 2012-01-01 | Tid: 21:37:03
Blogg: http://westinlinda.blogg.se/
Postat av Anonym

Asså alla bor i samma område jätte nära varandra kanske till och med port. Men alla har egna.lägenheter utom Harry och Louis som delar!

Datum: 2012-01-01 | Tid: 21:43:51
Postat av Anonym

Ligger det i London eller? :O

Datum: 2012-01-02 | Tid: 14:38:03
Postat av Anonym

skullle jättegärna vara tacksam för svar så snälla snälla svara,

bor inte alla killarna tillsammans i en lägenhet? men alltså bor harry och louis i de stora huset eller va? jag fattar ingenting, kan ni hjälpa mig att förstå?

Datum: 2012-01-02 | Tid: 17:02:14
Postat av Anonym

Jag undrar samma sak! Bor killarna i London nu eller vart??

Datum: 2012-01-03 | Tid: 00:17:22

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?