Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Tweets om Sverige!

2012-02-13

Niall och Liam har skrivit på twitter att arlanda var helt galet!!

För er som tog illa upp, jag själc tycker att det var ganska respektlöst mot andra fans som också var där.
I våras och sommras var vi dom svenska lugna fansen, brittiska fans ville vara som oss!
Klart att man dör när dom står framför en, men om man håller sig ganska lugn iaf så kan flera fans få chansen att träffa och prata med dom, ni som var där hade kunnat få nått kort med killarna tillexempel!

Det är helt klart sjukt att stå framför dom, jag har gjort de.. så sitt inte och säg att jag inte förstår.

Iaf, jag hoppas att ni som såg killarna när dom sprang förbi hade det kul!
Det är en sjuk känsla, jag vet.. bara tänk er för!

vi är en familj, så tänk på era systrar också!

hoppas ni förstår, älskar er







Postat av Maja

Håller med dig till 100%! hörde en tjej på videon som finns på youtube som säger: "Snälla, skrik inte" och det är så synd att vissa förstör för andra (förmodligen omedvetet men ändå.)

Datum: 2012-02-13 | Tid: 16:43:44
Postat av Anonym

vad hände?

Datum: 2012-02-13 | Tid: 16:47:39
Postat av Patricia

asso det va verkligen kaos men det är bara för att det va några som börja springa mot dom, men vi andra stog helt lungna men sen tänk dig om 10 personer springer det klart man börjar springa själv! Men det va väldigt respektlöst av dom som börja tycker jag för om dom inte hade börjat skulle det va lungt!:)

Datum: 2012-02-13 | Tid: 16:51:31
Postat av sara

vad var det som hände?

Datum: 2012-02-13 | Tid: 16:52:08
Postat av emma

vet ni vilka som är 1D egna instagram namn är??

älskar de as mycket <3

Datum: 2012-02-13 | Tid: 16:59:41
Postat av Anonym

vet ni vilka som är 1D egna instagram namn är??

älskar de as mycket <3

Datum: 2012-02-13 | Tid: 17:00:08
Postat av ziza

Harry har själv sagt att han inte gillar när tjejer skriker, utan att han vill att de ska kunna prata med honom!

Datum: 2012-02-13 | Tid: 17:35:25
Blogg: http://zizaaskari.devote.se
Postat av Anna

Vad hände?

Datum: 2012-02-13 | Tid: 17:48:43
Postat av Agnes

Det är så sjukt irriterande när sånt här händer! Jag var inte själv där, eftersom att jag bor väääldigt långt upp i norrbotten.. men innan man skriker halsen av sig och börjar springa mot killarna så kan man ju tänka, hur skulle jag vela ha det om jag var känd? Skulle jag vilja ha det så, att människor skriker så mycket så att man inte kan höra vad man själv tänker? Om man vill det, fine, gör det då. Men om man inte vill det, gör det inte! Så himla respektlöst.

Datum: 2012-02-13 | Tid: 17:48:46
Blogg: http://agnesahlstrom.blogg.se/
Postat av Keo

Håller, med dig!

Fast dom verkar ju gilla det, haha. Fast de kanske skulle gillat de mer om de som var där hade varit lugnare. (:

Datum: 2012-02-13 | Tid: 17:52:55
Blogg: http://blubbiie.devote.se
Postat av jennifer<3

Jag stod vid öppningen på höger sida och var väldigt glad att alla var väldigt lugna tills de går till den smala gången och alla blir galna. Jag och min kompis stod kvar där när alla andra sprang och förstod ingenting. De personerna förstörde allt för nu om de kommer tillbaka så kanske de går igenom VIP avdelningen bara för att det var så galet den här gången! :(

Datum: 2012-02-13 | Tid: 20:58:31
Postat av Anonym

Hah omg...fuck dom nya fansen säger jag bara.Så trött på att dom inte förstår att dom faktiskt är människor det handlar om!! Fansen som var och träffade dom i sommras är BÄST,remember thhaaat guuurls! :D

Datum: 2012-02-14 | Tid: 16:38:36

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?