Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Rebeccas 1D experience!

2012-02-13

En utav mina närmsta kompisar har en mamma som jobbar på Rix fm. Hon fixade så att jag, min kompis Cornelia och Nellie skulle få åka med honom som skulle intervjua dem. Vi fick ta taxi fram till deras hotell och hålla allting helt hemligt för annars skulle inte vi få träffa dem. När vi kommer fram ska vi gå in i dörren men två vakter stoppar oss och han som skulle intervjua, dem var riktigt stränga men tillslut lät dem oss komma förbi när han hade ringt radion. Vi satte oss i en soffa som stod med ryggen mot en trappa. Det var ganska svårt att andas eftersom vi var så pass nervösa men jag höll mig lagom cool men var ganska svår att få kontakt med. Efter 15 minuter av nervositet kommer Nina fram ( deras skivmaneger eller nåt sånt ) Så vi hälsa på henne och hon förklara lite saker för oss. Vi satte oss ner och vänta yttligare 5 minuter. När jag vänder mig om lite halvt för att kolla på männen bredvid mig ser jag i ögonvrån, 5 killar som jag känner igen kliva upp för trappa, den ända jag hinner se är Zayn och Liam innan jag vänder mig till Cornelia och Nellie som viskar mitt namn eftersom de förvänta sig att jag skulle flippa ut. Jag vände mig tillbaka och kolla då möter jag Harrys ögon ( som lyser grönt i verkligheten ) och så ler han stort. jag kände hur jag rodna och vänder tillbaka huvudet för att ta luft. Sen när de går förbi säger Louis hej eller något och fortsätter sen upp på deras rum. Vi sitter kvar och väntar för att få godkännt att få gå upp. Vi stter där i tio minuter tills Nina kommer igen och säger att vi få gå upp. När vi har gått upp för två trappor kliver vi in i ett rum där vi skulle hänga av oss kläderna. Sen sa de att vi var tvungna att gå utanför och vänta, men såklart var det en glasdörr och vi kunde se allt. Efter 1 minut kommer Liam ut och jag börjar skaka och hoppa omkring sen kommer Harry in och jag lugnar ner mig, han vinkar till oss genom dörren och ler och vi ler tillbaka. Sen vänder han sig om och vi flippar ut. Då kollar han på oss igen och skrattar. Nu till det bästa, efter att ha väntat i ett annat rum i tio minuter så får i kliva in i deras rum där dem var.
" Hey girls! " sa Harry och vinka.
" hello " säger Liam och resten av killarna i mun på varandra.
" Hello " svarar jag tillbaka. Så ber vi om att ta foto med dem och så tar vi några. Jag fick stå mellan Harry och Louis :D När vi ska ta fotot frågar han som intervjuar.
" Are you ready? "
" I'm not sure... " säger Louis vilket får både mig och Harry att skratta ( så mobbas inte på bilden ) Sen sätter vi oss i en fotölj alla tre och lyssnar på hela intervjun och de var så sjukt gulliga, Zayn var tyst hela men han var ändå gulliga och skratta åt en massa. Harry var så mycket mer underbar än vad jag trodde han skulle vara, han kollade mot oss flera gånger och log. han var snäll och trevlig OH HERRE! Liam var roligare än vad jag trodde han skulle vara och Liam och Harry satt och höll på mycket och små brottades. Niall var mycket mer pratglad än vad jag trodde och bjöd på sig själv. Som vanligt skratta han åt allt. och Louis satt och läste en bok och drog en massa skämt. Men alla killar var så mycket snyggare i verkligheten. Mitt i intervjuen när de snackar om Brit Award frågar Niall mig...
"have you vote? " Och pekar på mig
" yes! " svarar jag då och så ler han stort.
När vi sen ska gå så börjar Zayn och Niall att sjunga lite. JAG SMÄLTE! så underbart!! När jag redan var ute ur rummet hör jag hur Harry ropar efter oss.
" Bye bye Girls! " sa han och vinka och log stort. Ingen av Nellie och Cornelia hörde så jag vänder mig om och vinkar tillbaka.
" Bye! "
" puss puss " sa han då. ( förvånansvärt bra svenska? :) )
" puss puss " svarar jag och skrattar. och så går Niall bakom ossmed oss ut. han gick och snacka för sig själv om mat, och godis vilket fick mig att skratta. sen kommer alla killar efter honom. Det sista man hör är Niall som skriker köttbullar.

Jag kan självklart inte fatta något av det här. Kommer nog ta ett tag, vet att det vart långt men ville få med allt. Kramar till alla directioner från en super glad Rebecca :)
här är en länk till intervjun som säkert också kommer upp på Rix fm snart!
http://www.youtube.com/watch?v=5oWyQEYpCI0&feature=plcp&context=C3ffa4a0UDOEgsToPDskJlAXO6_c2EtceLfa3T5NPd

Tack Rebecca för att du delade med dig av denna underbara texten till oss andra avundsjuka fans!



Postat av Tilda Styles

Men wä, jag vill också träffa dom..

Datum: 2012-02-13 | Tid: 21:55:28
Postat av en blogg om 5 systrar

Åhhhhh:')

Vill också!!!!!!!:'( /elin

Datum: 2012-02-13 | Tid: 21:55:35
Blogg: http://systrarnabackstrom.se
Postat av Anonym

har du som skrev det här twitter? :)

Datum: 2012-02-13 | Tid: 22:11:52
Postat av julie

ååh, låter amazayn!

Datum: 2012-02-13 | Tid: 22:33:27
Blogg: http://juliesofia.blogg.se/
Postat av Anonym

jag ville se bilden:D

Datum: 2012-02-13 | Tid: 22:38:00
Postat av Anonym

var det bara jag som satt och log för mig själv igenom hela texten? Fyyy så underbart för er!!

Datum: 2012-02-13 | Tid: 22:41:13
Postat av Anonym

Fick de verkligen filma? Haha, glad för hon tjejen! Bra det är att känna rätt folk.

Datum: 2012-02-13 | Tid: 22:59:13
Postat av Anonym

gud va kul för er! man blir så avundsjuk, det låter helt underbart! jag döööör

Datum: 2012-02-13 | Tid: 23:09:08
Postat av Moa Mildén

Fyfan vad jag rös när jag läste det! Så avundsjuk.. :'(

Datum: 2012-02-13 | Tid: 23:24:12
Blogg: http://mildenuknow.blogg.se/
Postat av Anonym

Ååh vad jag blir avundsjuk! Fyfan vad kul :D



Vet någon här om det är sant att 1D kommer tillbaka till Sverige på lördag? Har hört rykten om det..

Datum: 2012-02-13 | Tid: 23:25:44
Postat av S.M

Jag fick tårar när jag läste dehär.. Önskar stort att det var jag. Det går inte o beskriva mina känslor, jag har ALDRIG träffat de och min STÖRSTA dröm är verkligen o träffa dessa 5 underbara killar..

Fast jag inte knr dig Rebecca, DU ÄR VÄRD DE, eftersom alla directioners över hela världen borde få uppleva de du just upplevde med dina goa vänner! peace and love - Västeråsgirl

Datum: 2012-02-13 | Tid: 23:27:27
Postat av Karima

Du förtjänade det, är glad för din skulle, och tack såå mycket för att du delade med dig :D

Datum: 2012-02-13 | Tid: 23:34:21
Postat av Anonym

OMG AVIIS!

Datum: 2012-02-13 | Tid: 23:42:59
Postat av Anonym

Du var värd den här Rebbeca.Jag är glad för din skull och för att du träffade dem! Jag träffade dem sjukt många ggr. En gång sa niall:Köttbulle! Jag ba:Eeeeeeeeeee......... ok....??!!

Datum: 2012-02-13 | Tid: 23:45:31
Postat av Anonym

Åh min dröm är verkligen att få träffa dessa killar.. Men verkar helt omöjligt.. Rätta mig gärna om jag jag fel :/

Datum: 2012-02-14 | Tid: 00:30:44
Postat av Anonym

Min dröm är att få träffa dessa fem underbaringar men det verkar helt omöjligt.. Hur har ni alla som har fått träffa dom fått er chans ? Berätta gärna :)

Datum: 2012-02-14 | Tid: 00:32:12
Postat av Anonym

Vilken bild?:)

Datum: 2012-02-14 | Tid: 01:05:40
Postat av Amanda - Tävlingar, Mode, Shopping och Livsstil!

Hoppas du får en underbar alla hjärtans dag! :)♥



♥KRAM/ Amanda♥

Datum: 2012-02-14 | Tid: 06:13:22
Blogg: http://shesadiva.blogg.se/
Postat av Thea

Gud vad underbart det måste ha varit! Jag är otroligt avensjuk men jag hoppas att du hade kul. Glad för din skull <3

Datum: 2012-02-14 | Tid: 07:58:30
Postat av Louise

Fy fan vilken tur hon har! Så jävla avis!! <3

Datum: 2012-02-14 | Tid: 08:55:15
Postat av radhika

jag vill så kävla mkt träffa de asså älskar de verkligen skit skit skit mkt

Datum: 2012-02-14 | Tid: 09:57:04
Postat av Julia

Vet du om någon av tjejerna som träffade killarna har några bloggar?! Kan du länka dem isåfall? Skulle vara jätte sött :)

Datum: 2012-02-14 | Tid: 12:25:56
Postat av matilda

Åååååh, så avis!

Datum: 2012-02-14 | Tid: 12:25:57
Postat av FANNY :D

Wow Rebecca! Du är så lyckligt lottad och vilken tur du hade som fick träffa dom. :O Låter som en overklig händelse, du borde vara runt molnen nu gissar jag haha? Hade jag LÄTT varit med! Oh shit måste också träffa dom någon vacker dag<3

Datum: 2012-02-14 | Tid: 14:00:31
Blogg: http://fannyisretarded.blogg.se/
Postat av julls

Asså i den där videon vi 1:50 frågar ju dom om då ska turnera i sverige och dom svara ju JA!!!! Asså är typ död just nu! XD sitter typ och gråter av glädje :D

Datum: 2012-02-14 | Tid: 14:29:16
Blogg: http://juliapalo.blogspot.com
Postat av Ellie

Kunde vi inte byta liv när det hände ????!!

Datum: 2012-02-14 | Tid: 14:33:19
Postat av Anonym

eh ok

Datum: 2012-02-14 | Tid: 14:59:00
Postat av Nikki

Jag log under hela tiden jag läste. Och Harry låter mer underbar än något annat, jag önskar verkligen att det var jag som fick träffa de. Det är verkligen min STÖRSTA dröm. Du har en sådan tur som fick träffa de och tillochmed prata med dem (det kanske är många som har gjort). Alla 5 killarna låter så underbara och helt fantastiska. Har hon som har berättat twitter?

P.S ÄLSKAR DENHÄR BLOGGEN! Fattar inte var ni får all information ifrån :O xoxo

Datum: 2012-02-14 | Tid: 15:20:59
Blogg: http://nikkislilla.blogg.se/
Postat av sandra

var kan man se bilderna??

Datum: 2012-02-14 | Tid: 15:32:02
Postat av Rebecca

Hej allihopa, det är jag som är Rebecca som skrev allt det här, min blogg är rebeccasantos.blogg.se och ondirectionovell.blogg.se och tack för alla gulliga kommentarer. Finns bilder och grejer på min blogg och min twitter är @DinRebecca om ni har fler frågor ställ de på mi blogg. Tack alla directioners! :D

Datum: 2012-02-14 | Tid: 15:50:54
Blogg: http://rebeccasantos.blogg.se/
Postat av anna

Åhhh, så SJUKT avundsjuk! Typ dream come true ju.. kul att det gick bra iaf :) nästa gång får jag följa med? ;) hehe naerå

Datum: 2012-02-14 | Tid: 20:03:21
Blogg: http://onedirectionimages.blogg.se/
Postat av Rebecka

Bra skriven text! Fick lite glädjerus när jag läste, låter som om ni hade obeskrivligt kul (vilket jag antar att ni hade) gud jag vill också! Men ska inte ge upp en vacker dag kommer jag träffa dom!! så är det bara :D

Datum: 2012-02-14 | Tid: 22:36:09
Blogg: http://life.blogg.se/
Postat av MastaN

vilken dröm :(

Datum: 2012-02-15 | Tid: 23:23:15
Blogg: http://mastaans.weblogg.se
Postat av Hanna

Så jävla avis!! Kan inte fatta att jag aldrig sett dem i verkligheten!!! :'( :(

Datum: 2012-05-19 | Tid: 19:52:35

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?