Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Nyhetsmorgon med One Direction

2012-02-14





Postat av Bella

Jag är en utav de tjejerna som de intervjuar!! Jag skämde ut mig totalt ;o<3

Datum: 2012-02-14 | Tid: 21:10:46
Blogg: http://imet.blogg.se/
Postat av Anonym

Hahaha jag är en av tjejerna som står och gråter vid 01.57 typ! hahah JAG NUDDADE HARRY STYLES :D :D :D

Datum: 2012-02-14 | Tid: 21:26:08
Postat av Emma Gahm

Om jag träffar dom kommer jag börja gråta som bara den! Jag gråter av lycka bara jag ser der här!!!!!! Ni som håller på med den här bloggen gör förresten ett väldigt bra jobb! Jag och många andra uppskattar verkligen att ni håller oss uppdaterade! Det betyder väldigt mycket! <3

Datum: 2012-02-14 | Tid: 21:27:27
Postat av Frida

Börjar fan gråta när jag ser Nialls min när alla fans typ hoppar på dom :'( Fy fan alltså :'( <3

Datum: 2012-02-14 | Tid: 21:39:31
Postat av Anonym

Awwww jag är jusst nu på sjuk huset för jag skrek så jävligt högt när jag var i stan igår och träffade dem vid deras lägenhet.Haha

Datum: 2012-02-14 | Tid: 21:43:20
Postat av Anonym

Fan skäms ju nu när jag såg alla på flygplatsen.... Respektlöst! Alla galna tjejer kunde ju backat lite mer och inte vara ivägen. Visst det är deras idoler mina oxå men dom behöver inte bli så galna så dom inte kommer fram! Tycker synd om killarna!!

Datum: 2012-02-15 | Tid: 01:24:22
Postat av Anonym

Fyyfaaan vilka damp fans asså..nästa gång dom kommer kan ni snälla bete er? Lär av dom gamla fansen vettja. :)

Datum: 2012-02-15 | Tid: 07:42:59
Postat av Anonym

Gud vad man ska tjata om gamla fans hit och dit. Det handlar inte om att vara ny eller gammal. Killarna tyckte om det så släpp det bara. Visst att vi kunde låtit de vara och inte hoppat på de och det tycker jag också. Men det som hänt har hänt och förhoppningsvis så lär vi fans oss och beter oss bättre. :-)

Datum: 2012-02-15 | Tid: 14:43:56
Postat av Anonym

men hahahah killarna mindar ju inte ens, dom gillar uppmärksamheten. plus att när det blir sådär så tänker ingen, alla gör bara allt dom kan för att komma fram till dom utan att tänka. om det hade varit mindre folk så hade alla ju säkert chillat lite mer. och nån som har länken till videon från svts hemsida? hittar den ingentstans :/

Datum: 2012-02-16 | Tid: 20:27:21

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?