Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

MTV sverige

2012-02-13







Postat av Anonym

Hej först vill jag bara tacka för att ni finns och jag har också en liten fråga vart befinner sig killarna själv har jag gått som en istapp med mina kompisar på stan och letat efter de hahs

Datum: 2012-02-13 | Tid: 18:14:08
Postat av Amanda

Hejhej! Jag har två frågor! Den första är samma som kommentaren innan. Vet ni vart killarna befinner sig! Jag vill verkligen träffa dom! Grät för några dagar sen för visste inte vad jag skulle göra för att träffa dom!

Min andra fråga är: Vet ni när killarna lämnar Sverige!



Hoppas ni svarar på frågorna :D

Datum: 2012-02-13 | Tid: 18:33:48
Blogg: http://mandamimoe.blogg.se/
Postat av Anna

Jag fick veta att de var på "lydmar" brevid Grand Hotel i stockholm och skulle just slänga mig på tuben när jag fick veta att jag var ca 20 min sen och att de redan hade stuckit:(

FAN VILKEN OTUR MAN KAN HA! Hade själv strövat omkring i hela stan på jakt efter dom hela dagen. Och att sedan få veta att om man bara hade tagit en annan väg så skulle man ha fått träffa dem! FAAAN FAAAN FAAAN

Datum: 2012-02-13 | Tid: 19:12:00
Postat av Deniisa

Jag kan bara den andra svaret ! Dom kommer åka imorgon till paris för dom ska fira alla hjärtansdag där borta :D <3

Datum: 2012-02-13 | Tid: 19:12:02
Blogg: http://denisa.bloggo.nu

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?