Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Lägenheten i sverige!

2012-02-02

NRJ har nu sagt att dom vet varför killarna söker en lägehet i sverige och dom avslöjar det om 15 min!!
Så alla gå in och lyssna på vad dom säger nu!!!!

bilden är länkad till nrj.se





Postat av Anonym

de ska ha en fest/spela live. man kmr kunna vinna biljetter till lägenheten där "festen" ska va!! :)

Datum: 2012-02-02 | Tid: 19:11:35
Postat av 1d fan

asså kan ni inte skriva varför dom har en lägenhet här på bloggen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Datum: 2012-02-02 | Tid: 20:35:39
Postat av Felicia

håller med hon där uppe. skriv varför dem ska ha en lägenhet, jag såg inte inlägget förens nu efteråt!!!!!!!!

o det med lägenheten, ska man lyssna dygnet runt på radion? man går ju i skolan och sånt? hur länge varar nrj?

går man i skolan kan man kanske nt lyssna heela tiden?

och vad är dnummret man ringer till om dem säger ens namn?

skulle vart taksam för svar!!!!!!! :D

Datum: 2012-02-02 | Tid: 21:30:14
Blogg: http://zaynnovell.devote.se
Postat av Filippa

Jag missade, kan ni skriva här vad dom sa? Tack i förhand ;)

Datum: 2012-02-03 | Tid: 12:39:14
Blogg: http://filippaaaa.webblogg.se/
Postat av nicole,joline

hej,kan inte ni/du lägga ut en länk så man kan klicka och komma dit på en gång ? och vad nummeret är om man vinner HA-HA.. vi går ju i skolan och har läxer och träningar och sådant. vilken tid ska dom sända ? det skulle vara bra att veta jag kan ju inte sitta vid datorn mobilen hela dagarna. men snälla kan inte du skicka en länk och skriva när dom sänder om 5 min klicka på länkn så kommer du direckt fram dit ?

din blogg är bäst + uppdateringarna ! :DD

Datum: 2012-02-03 | Tid: 20:17:28
Postat av :))

Jag Missade det Snälla kan ni skriva/berätta vad dom sa :( ?

skulle vara Glad

Datum: 2012-02-04 | Tid: 00:12:09
Postat av 1 D fan

alltså, åh jag missa kan du inte skriva vad de sa?



+ jag HATAR att det inte är datum på inläggen, det borde du helt klart fixa ._.

Datum: 2012-02-05 | Tid: 21:41:59

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?