Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Killarna är i Sverige!

2012-02-13

Jag var inte där och jag är bara kort uppdaterad men tydligen så vart det kaos igen..

Jag kan knappt beskriva hur besviken jag är på vissa fans. Alltså, repeklöst mot både andra fans och killarna.
Ni skämmer ut svenska fans. Och ni vet själva vilka ni är för alla ska inte ta åt sig av det här.

om ni har mer information om det som hänt eller hur det var på arlanda får ni gärna kommentera!

bilden är tagen i väntan på killarna!




Postat av Narine

asså jag börjar lipa snart vafan, dom måste komme till göteborg annars rymmer jag fan hemifrån och sticker till stockholm! men vad är det som vissa fans har gjort?

Datum: 2012-02-13 | Tid: 12:52:18
Postat av Aya

vad är det som fansen har gjort nu?

Datum: 2012-02-13 | Tid: 12:53:45
Postat av Ilaf

Meh vafan fansen har inte gjort något?

Datum: 2012-02-13 | Tid: 12:55:23
Postat av Elin

Det är ju bara ett rykte som jag tror är sant men det sägs att de ''nya'' Directionersna hoppade på dem och Paul blev skitsur på dem..

Tycker också det är respektlöst om det är sant..

Datum: 2012-02-13 | Tid: 12:58:12
Postat av maria

vad har hänt?

Datum: 2012-02-13 | Tid: 13:02:20
Postat av Mikaela

Jag mår så dåligt över att jag inte var där. Jag var flera timmar borta :( men skulle ha varit där ändå..

Datum: 2012-02-13 | Tid: 13:06:15
Postat av Lisa

Jag bor typ en halvtimme där ifrån, men man måste ju vara i skolan :(

Datum: 2012-02-13 | Tid: 13:07:55
Blogg: http://onedirectionfanstory.blogg.se/
Postat av burcu

vad har dem gjort? VILKEN HOTEL SKA DEM VARA III!!!??

Datum: 2012-02-13 | Tid: 13:09:17
Blogg: http://buurcus.blogg.se/
Postat av Elin

Håller med, vissa fans är sjukt respektlösa.

Men önskar att jag var där. Sjukt bra och fin blogg föresten. Läser den varje dag :)

Datum: 2012-02-13 | Tid: 13:10:46
Blogg: http://elinflslife.blogg.se/
Postat av Bea

Asså dom måste komma till Göteborg!

Datum: 2012-02-13 | Tid: 13:16:50
Postat av Elin

Jag tycker också det var ganska respektlöst av dem, men dem skrev själv på twitter att dem älskade det. Så jag tror inte dem tog åt sig. Dem har nog träffat andra fans som beetet sig dåligare än dehär!

Datum: 2012-02-13 | Tid: 13:21:58
Blogg: http://happineesss.devote.se
Postat av Frida

Vad har dom gjort? :O

Datum: 2012-02-13 | Tid: 13:22:07
Postat av celina

jag är så jävla ledsen. skulle kunna åka dit!!!

Datum: 2012-02-13 | Tid: 13:26:14
Blogg: http://celinaclara.devote.se
Postat av Anonym

vad har dem gjort nu?? skäms bara av att läsa det här ..

Datum: 2012-02-13 | Tid: 13:32:25
Blogg: http://youronedirectionstory.blogg.se/
Postat av Anonym

VAD HAR DOM GJORT???????????

Datum: 2012-02-13 | Tid: 13:37:12
Postat av moa

Alltså vet inte riktigt om dom skämmde ut oss, med tanke på vad Laim och Naill skrev på twitter.

Liam skrev: Omg that airport was crazy thanks for the great welcome you guys :)

Och Naill skrev: Oh my god! That was the craziest we've had at an airport! Swedish directioners are crazy! Love it xx



Datum: 2012-02-13 | Tid: 13:48:48
Blogg: http://emryttarna.blogg.se/
Postat av Deniisa

Ingen nyhet det har hänt så varje gång det är alltid så med stockholm det är drf dom borde komma till göteborg här finns det inga galna fans antagligen ! <3 Men jag vill ändå veta vad som har hänt <3 ?

Datum: 2012-02-13 | Tid: 13:49:20
Blogg: http://denisa.bloggo.nu
Postat av Sandra

Jag var där, asså shit det var skit galet, alla hoppade fram till dom det var verkligen kaos. Fast killarna tyckte att det var kul dom log.

Datum: 2012-02-13 | Tid: 13:57:26
Postat av Hanna

Jag tycker också de var lite konstigt eller de blir pinsamt hur fans håller på. För 1D Sony Music skrev på twitter att alla skulle vara lugna när killarna kom och då skulle de vara mycket roligare typ.

Datum: 2012-02-13 | Tid: 14:01:54
Postat av Anonym

Men guuud, är det verkligen så hemskt. Det viktigaste är väl att dom inte tyckte det och det verkade dom ju inte efter vad dom skrivit på twitter. Dom skrev ju "great welcome" och "love it" och massa så jag tror inte dom tog så illa upp....

Datum: 2012-02-13 | Tid: 14:03:07
Postat av Saga

Har ni några bilder ni kan lägga upp från Arlanda? ;) Btw, älskar er blogg, läser den varje dag!

Datum: 2012-02-13 | Tid: 14:06:42
Blogg: http://sagafredriksson.blogspot.com
Postat av Linda

Jag var där och det var inte så hemskt men efter ca 30 sek så blev det helt galet alla fans bara sprang efter dom och skrek som galningar. Men de gillade det, Harry log jätte mycket och de skrev ju "love it".. :)

Datum: 2012-02-13 | Tid: 14:15:04
Postat av Sandra

Vet någon var killarna är just nu? Nån sa östermakmstorg, är det sant??

Datum: 2012-02-13 | Tid: 14:22:30
Postat av 1D fan<33

assså guuud sitter här o är jätte less över att inte få träffa dom JAG ÄLSKAR HARRY !!! assså dom måste komma till JÖNKÖPING!! <333333 att de alltid ska vara stockholm dom ska till :((((((

Datum: 2012-02-13 | Tid: 14:23:16
Postat av 1D fan<33

assså guuud sitter här o är jätte less över att inte få träffa dom JAG ÄLSKAR HARRY !!! assså dom måste komma till JÖNKÖPING!! <333333 att de alltid ska vara stockholm dom ska till :((((((

Datum: 2012-02-13 | Tid: 14:23:59
Postat av Frida

nya Directionerna var helt respektlösa mot både fansen och killarna. Dom såg livrädda ut :( Jag tycker att det är jätte dåligt av fansen. Alla sprang efter dom.

Jag tappade bort min kompis nästan och jag blev övertrampad och knuffat. Jag är så jävla besviken på alla som anföll dom och knuffade dom. Inte undra på alla vakterna blev rå arg.

Jag tycker att vi borde starta en trend eller skriva förlåt till killarna på twiiter för att som hände.

Datum: 2012-02-13 | Tid: 14:26:36
Postat av amanda

tråkigt att det måste bli så här! respektlöst. nu fick ingen träffa dom bara för att vissa personer inte respekterar att dom är människor och att man inte bara kan hoppa på folk. synd att det ska bli så här istället för att några lyckliga som inte har vunnit något skulle typ få kunna ta en bild med någon utav dom eller få en autograf. även synd att man inte kan lyssna och ta hänsyn när ni tillexempel skriver här. det va ju synd om dom! respektera folk tack.

innan jag skriver värsta lång brevet här som typ ingen kommer läsa vill jag bara tipsa om en video när christian beadles sjunger och dansar lite till wmyb :) http://www.youtube.com/watch?v=lzuT06vKFCY&feature=related hare gött!

Datum: 2012-02-13 | Tid: 14:33:09
Postat av Anonym

Oj, vad har de gjort nu? Själv bor man i Göteborg hehe :j

Datum: 2012-02-13 | Tid: 14:34:13
Postat av Nila

Oj oj har detta hänt på träffen idag vad hemskt :( jag håller med att ni skapar en grupp o förlåter killarna för att dom vart väll skrämmda när alla tjejer gjorde så , men jag är ledsen som missa dom idag på grund att jag bor långt bort o var i skolan :) men lycka alla andra som var där :)

Datum: 2012-02-13 | Tid: 14:35:04
Postat av karin

Asså vart är det dom skulle köpa hus?

Datum: 2012-02-13 | Tid: 14:38:48
Blogg: http://bastakarinsblogg.blogg.se/
Postat av mytidberg

Vad är det som är så respektlöst? Kunde inte du/ni ta och berätta det i samma inlägg som detta då också eller? Fans som skriker, gråter, svimmar och får panik, som får just se deras största idoler, som gör ALLT för att kanske få ta på dom, och det skulle betyda hela världen för dom, ska bli kallade respektlösa fans. Dom är kända, dom är One Direction, Englands hetaste pojkband, det här är deras nya liv, det är så här det kommer vara, fast mer för varje år som går. INGEN av fansen kommer ut dom svenska fansen, det är bara ett tecken på hur mycket dom betyder för oss svenska fans. Kalla inte någon respektlös eller att den skämmer ut oss, för du var ju inte där, eller hur? Det är ett sätt att visa att vi bryr oss, och vad hade du tänkt och gjort om det kanske var den ända chansen du fick att träffa dom? Tänk efter lite vad du skriver, vi är alla en familj, en fanbase, och ingen skämmer ut någon. Skäms du över dom svenska fansen? Då kan jag säga att du inte är ett riktigt fan.

Datum: 2012-02-13 | Tid: 14:41:35
Blogg: http://myembla.blogg.se/
Postat av Anonym

Jävla Directionators. Visa respekt!!!

Datum: 2012-02-13 | Tid: 14:42:05
Postat av Alice

Jag var där och det var bokstavligt hemskt. När de kom in skrek folk som bara den och var absolut inte lugna. De följde efter killarna och stod i en ring runt om dem. Folk drog i och hoppade på dem. Det var kaos.



Datum: 2012-02-13 | Tid: 14:51:35
Blogg: http://humle.blogg.se/
Postat av esra

va har hänt?

Datum: 2012-02-13 | Tid: 14:54:05
Blogg: http://missisekisse.devote.se
Postat av Isis

Var e dom nu någon som vet det

Datum: 2012-02-13 | Tid: 15:15:51
Postat av 1D - One Direction ♥

Galna fans det kan finnas ibland! :) Har skrivit om deras nya singel på våran blogg, kolla in! :D

Datum: 2012-02-13 | Tid: 15:23:11
Blogg: http://directionfan.blogg.se/
Postat av 1D - One Direction ♥

http://directionfan.blogg.se/?tmp=13145732

Datum: 2012-02-13 | Tid: 15:23:42
Postat av Venneee :)

Tycker det är synd att de bara åker till sthlm! Det finns fans som bor flera timmar ifrån sthlm, och pga det inte får åka dit och träffa dem! Jag sj bor 8 timmar ifrån Sthlm och har aldrig träffat dem :( Hoppas de besöker typ Göteborg, Malmö, Helsingborg aa alltså fler städer iaf <3

Datum: 2012-02-13 | Tid: 15:31:53
Postat av Tove

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tcOKm7ZOig4

KAOS

Datum: 2012-02-13 | Tid: 15:33:18
Postat av Emma

håller med typ dem flesta här!

OCH ATT DE SKA KOMMA TILL FKING GBG!!! <3

Datum: 2012-02-13 | Tid: 15:38:10
Postat av Selma

Asså jag FATTAR INTE! Ska dom inte visa sig utomhus på nåt annat ställe än arlanda? Jag är förkrossad! :'(

Jag har ingen jävla aning om vart i stockholm dom är! Jag går fan bara runt och vet att dom är otroligt nära mej!?

Datum: 2012-02-13 | Tid: 15:44:50
Postat av JOY

När åker dem hem och vart är dem hän?

Datum: 2012-02-13 | Tid: 15:47:38
Postat av Belen

Alltså jag tycker faktiskt att man inte ska skylla på vissa fans. Jag menar, jag har träffat ett av mina favoritband och såklart man blir galen och nervös, man vet inte riktigt vad man gör! Visst, att hoppa över killarna är lite fel, men det finns ingen bild om hur ett "perfekt fan" ska vara liksom. Så totalt fel att skylla på alla "nya directioners", liksom det finns inte ens bevis att alla de som gjorde det var nya?

Om ni var typ en meter ifrån killarna, skulle ni inte springa framåt eller åtminstone försöka komma lite närmare även fast en säkerthetsvakt sa åt er att backa undan? Tror inte direkt att ni skulle lyda honom, för det är faktiskt så svårt att lyda någon random gubbe när man ser sitt favoritband framför sig.

Vet inte om jag förstod kaosgrejen rätt men det är min åsikt :) inget illa menat...

Datum: 2012-02-13 | Tid: 15:55:52
Blogg: http://belens.webblogg.se/
Postat av sabina

Asså jag blir så himla besviken. Min kompis som var där sa att de inte kunde springa till bilen, utan att de var tvungna att hoppa in BAKOM BILEN (där man lägger väskorna osv haha) för att det var så många som skrek, knuffades och tryckte ner folk. Varför kan inte folk bara vara lugna för?!

Datum: 2012-02-13 | Tid: 15:56:14
Blogg: http://musikmongot.blogg.se/
Postat av Clara

Jag vill veta vad somhänd!! kollar bloggen varje dag, den är as bra :D men kan ni inte skriva mer om vad som hände sen?!! :)) <3

Datum: 2012-02-13 | Tid: 15:57:09
Postat av Anonym

Alltså dem är ju nästan tvungna att skriva att de gillade det, då de vill behålla sina svenska fans.

Datum: 2012-02-13 | Tid: 15:59:26
Postat av Ida, Frida

Asså är det värkligen inga som vet var dom är nu?

När åker dom hem?

Måste värkligen se dom!! <3

Datum: 2012-02-13 | Tid: 16:11:58
Postat av Anonym

Klart man blir en aning störd när ens största idoler står framför en, men dom är fortfarande människor och jag vet inte, jag skulle iaf inte gilla ifall främlingar bara började hoppa och skrika på mig...



Man kan inte ursäkta ett sånt beteende, men man kan inte heller påstå att man inte alls förstår varför de som gjorde så, gjorde så

Datum: 2012-02-13 | Tid: 16:12:51
Postat av Ida,Frida

Någon som vet var dom är nu??

När åker dom hem?

MÅÅÅSTE se dom !! <3

Datum: 2012-02-13 | Tid: 16:22:30
Postat av Love 1D :)<3

Dom borde ta det lite lugnt. Hoppas att dom kommer till andra städer än bara Stockholm! :)<3 Bor rätt långt ifrån Sthlm ;(

Datum: 2012-02-13 | Tid: 16:34:49
Postat av Anonym

Jag var där och det var kaos ja. Hann se på de i ca 3sekunder innan det blev heeelt galet. Folk välte omkull säkerhetsstolparna eller vad man ska kalla de, och alla sprang efter de och omringade de typ. Sen så sprang alla igenom snurr-porten och pressade så jäkla mycket så den fastnade. Och tänk dig: galna fans som skriker och knuffas mellan instängda glasdörrar. Sen så körde de iväg killarna med bilarna för det var så galet. Men det var sååå värt det att åka dit ändå! Jag såg de med mina egna ögon och harry log och vinkade till mig :')

Datum: 2012-02-13 | Tid: 16:43:29
Postat av Anonym

äntligen är det någon mer som tycker precis som jag.. ibland är det ju skämmigt och säga att man är från sverige till någon känd person. folk är som GALNA här, helt jävla sjukt. har sett ett klipp på youtube när killarna var på cafe opera(?) och så tjatade folk på att dom skulle sjunga torn, även fast killarna inte ville. sen så höll dom på " Niall, can i draw a mustache in your face? Liam draw a mustache on my face" osv.. hur pinsamt är inte det egentligen?

det är riktigt synd att det blir så, det är bara jobbigt och awkward för dom.. jag skulle också gärna vilja träffa dom, men dom gillar ju inte högljudda och skrikiga fans, så hur fan skulle man då kunna komma fram till dom och be om autograf och bild om 100 andra tjejr står runt en och skriker så man tappar hörseln..

ah det blev rätt långt nu, men jag håller med dig! det är riktigt LÅGT

Datum: 2012-02-13 | Tid: 16:43:45
Postat av Jennie

tycker att alla directioners är sjukt omogna. börja bete er som folk och försök fatta att vad som är okej och vad som inte är okej

Datum: 2012-02-13 | Tid: 16:47:23
Postat av julls

Asså dom är typ mina största idoler. Men tror inte att jag skulle hoppa på dom ändå. Men ni som var där ska vara väldigt glada själv bor man i lule. Här händer de typ inget. Vill träffa dom!!!! <3

Datum: 2012-02-13 | Tid: 16:50:59
Blogg: http://juliapalo.blogspot.com
Postat av Asse

Jag fick ett sms från min syrra när hon träffade dom. Hon kramade hela gänget och fick aoutofrafer. (Bild) Jag åkte till stan och såg dom! Jag började gråta så Himla mycket!!!!!!!!!!!!!!!!! Älskar Harry. Han tittade på mig och smilade!!!!!!!!!!!!! Syrran fick till och med prata med dem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AVUNDSJUK!

Datum: 2012-02-13 | Tid: 17:08:26
Postat av Anonym

Jag fick ett sms från min syrra när hon träffade dom. Hon kramade hela gänget och fick aoutofrafer. (Bild) Jag åkte till stan och såg dom! Jag började gråta så Himla mycket!!!!!!!!!!!!!!!!! Älskar Harry. Han tittade på mig och smilade!!!!!!!!!!!!! Syrran fick till och med prata med dem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AVUNDSJUK!

Datum: 2012-02-13 | Tid: 17:09:21
Postat av frod :)

mytidberg, låt mig svara på dina frågor åt Amanda.



Vad är det som är så respektlöst? - svårt att lista ut själv? att fansen hoppar på dom kanske.

Kalla inte någon respektlös eller att den skämmer ut oss, för du var ju inte där, eller hur? - i do belive she has a life. school ya knooow :)och vem fan är du att bestämma vad hon får och inte får säga..?

Det är ett sätt att visa att vi bryr oss, och vad hade du tänkt och gjort om det kanske var den ända chansen du fick att träffa dom? - Amanda har träffat dom och gurrrrrl, hon uppförde sig som man ska. klart man blir exalterad och så men man kan ändå uppföra sig vafan. Eller du kanske vill att killarna ska komma ihåg dig som en efterbliven kängru?

Skäms du över dom svenska fansen? - Eh ja, som fan.

och sista då som inte är en fråga, men värt att kommentera..

"Då kan jag säga att du inte är ett riktigt fan." - ska vi börja jämföra vilka som är riktiga fans kan du ju hoppa på ungefär hälften av dom som träffat 1D istället för dom som driver fucking sveriges största 1D blogg. De som säger att Amanda, Julia eller Linda inte är riktiga fans kan bara dra härifrån.

Datum: 2012-02-13 | Tid: 17:37:33
Postat av frod :)

och hahahah "Belen" , är du dum i huvudet eller?



"Om ni var typ en meter ifrån killarna, skulle ni inte springa framåt eller åtminstone försöka komma lite närmare även fast en säkerthetsvakt sa åt er att backa undan? Tror inte direkt att ni skulle lyda honom, för det är faktiskt så svårt att lyda någon random gubbe när man ser sitt favoritband framför sig. "

asså wtf. klart man lyder. har du ingen respekt för folk eller? speciellt Paul som alltid kämpar som fan för att så många som möjligt ska få träffa killarna. det är väl självklart att man backar om en säkerhetsvakt säger åt en.. ? :|

Datum: 2012-02-13 | Tid: 17:42:54
Postat av emmy

Jag vet att man blir lite "OMGOMGOMGOMGOMGOMG" när man ser dem. Men allvarligt, men kan ju försöka vara lugn så att man har en STÖRRE chans att få träffa killarna. + att allt blir ju roligare då om alla är lugna?



Svenska directioners, HALLÅ. var inte vi dem lugna fansen? VAD HÄNDER?

Datum: 2012-02-13 | Tid: 17:57:22
Blogg: http://emmynaslund.blogg.se/
Postat av Tilda

Åh gud, kommer ihåg när 1D verkligen ÄLSKADE Sverige (de var ju här med jämna mellanrum, tweetade minst lika ofta), hoppas inte att dom har typ.. Börjat tappa respekten för fansen, pga allt tumult. Vore så sjukt synd. </3



Är f.ö avis på alla som är på lägenhetsspelningen, baha! ;)

Datum: 2012-02-13 | Tid: 18:00:27
Blogg: http://ohyumyum.tumblr.com
Postat av daniella

Nästa gång det kommer tycker jag vi ska göra något speciellt för att välkomna dom! Först och främst i bete oss som huliganer, men typ sjunga deras låt, fixa massa plakat med massa fina ord/texter, ah något annorlunda som får dem att komma ihåg oss på ett bra sätt! tycker det skulle vara bättre än att attackera dem, men ah, det är ju min åsikt :)

Datum: 2012-02-13 | Tid: 18:18:53
Postat av daniella

nästa gång DEM kommer. INTE bete oss som huliganer..lol bra stavning

Datum: 2012-02-13 | Tid: 18:22:13
Postat av norraa

jag hörde att fansen hade varit riktigt respektlösa dom hade typ dragit i killarnas tröjor och dom skrek och sånt asså ohh jag blir så jävla förbannad !

Datum: 2012-02-13 | Tid: 19:09:14
Postat av Belen

Frod: så du var där och vet hur det känns? :) pch jag menade aldrig att man inte ska visa respekt, men man vet seriöst inte vad man ska göra när man ser sina idoler.

Datum: 2012-02-13 | Tid: 19:09:54
Blogg: http://belens.webblogg.se/
Postat av Anna

Asså haha. Dom är kändisar, då får man ju räkna med allt kaos. Visst, vissa kanske överdriver lite.. Men vi kan ju inte direkt åka och träffa dom varje dag så såklart man blir helt jävla överlycklig när man äntligen får se dom. Man behöver ju inte direkt kasta sig över dom för det är respektlöst.. Men vi skämmer inte ut oss. #nohate.

Datum: 2012-02-13 | Tid: 20:25:51
Postat av Frida

vad hände? :O

Datum: 2012-02-13 | Tid: 20:58:17
Blogg: http://fridaannas.blogg.se/
Postat av Maja

Det var inte så kaosigt som alla får det att låta. Killarna klarade sig bra eftersom de hade vakter omkring sig. Jag som stod allra närmast vakterna i princip hela vägen blev väl lite klämd men inte ens så det gjorde ont. Killarna såg sjukt glada ut och sa att de älskade det. Så gör ingen stor grej av det!

Datum: 2012-02-14 | Tid: 13:38:37
Blogg: http://www.nattstad.se/majakemi

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?