Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

1D, BTR - Real Life Fruit Ninja!

2012-02-27





Postat av Julia!

Hej! Snälla ni som har denna blogg, jag följer den varje dag och jag skulle skrika av lycka om ni lade upp min cover på ''I want'' av 1D!



Det skulle vara som en liten dream come true! För att det är min stösta dröm och 1D killarna insprirerar mig så sjukt mycket! Jag skulle vara så sjukt tacksam om ni kunde göra det för mig! Kommer älska er för evigt, haha! <3



Här är den: http://www.youtube.com/watch?v=4FDNTFjCodU

Datum: 2012-02-27 | Tid: 18:29:21
Blogg: http://www.julyxheart.wordpress.com
Postat av Frida

HAHA! real life fruit ninja!! xD det där gjorde min dag! Jag vet att dom sa att man inte skulle prova det.. men jag måste! xD

Datum: 2012-02-28 | Tid: 16:02:46

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?