Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Testperiod!

2012-12-03

Hallå Directioners! Alicia heter jag, och jag ska få blogga här i 1-2 veckor, för att sedan se ifall jag
ska få fortsätta! Jag ska alltså få ha en liten testperiod här på bloggen vilket ska bli superkul!

Jag är en för det mesta glad tjej, född 98 och ja, jag älskar One Direction - fast det förstod ni väl haha!
Undrar ni något är det bara att fråga. Kram på er allihopa, hoppas ni kommer tycka om mig! :) xx
 


Postat av Jojjo

Vad heter du på instagram?

Svar: @aliciajasmines - men jag använder inte kontot just nu utan kommer börja använda det efter jul :) / Alicia
OneDirectionSwe

Datum: 2012-12-03 | Tid: 15:49:30
Postat av Isa

har du träffat killarna någon gång? :)

Svar: nej det har jag inte tyvärr. Men jag såg dom när dom var i Sverige och hälsade på fansen förut :) / Alicia
OneDirectionSwe

Datum: 2012-12-03 | Tid: 16:42:06
Blogg: http://onedirectionmyfanfic.blogg.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?