Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Några bilder från MSG

2012-12-04

Mer kommer, 


Postat av Miranda

Hej, jag ska till One Direction konserten den 8 maj i friends! Det ska bli jättekul för jag älskar dem verkligen! Men jag skulle vilja göra ett kollage/skylt (vet inte vad det heter) som man kan hålla upp på konserten, men vet inte hur man gör, och jag behöver idéer och insperation till det, och jag undra om ni kan göra ett inlägg om det? :) skulle verkligen va jättesnällt! Älskar er blogg

Datum: 2012-12-04 | Tid: 09:20:06

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?