Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Harrys nya tatuering

2012-12-19

@freddy_negrete: @harrystyles new tat and #taylorswift and me and @booboonegrete good times
 
 


Postat av :)

WTF

Datum: 2012-12-19 | Tid: 12:19:25
Postat av Anonym

Taylor snälka luta förfölja harry!

Datum: 2012-12-19 | Tid: 12:25:57
Postat av Anonym

Harold sluta göra så onödiga tatueringar :P <333
Men så söööt han är! ^^

Datum: 2012-12-19 | Tid: 12:35:04
Postat av Anonym

Varför gör de så många tatueringar alla har så många men utom niall wtf

Datum: 2012-12-19 | Tid: 14:07:07
Postat av Minna

Ett skepp!? Haha ja det känns lite onödigt.. Men finns nog en anledning till den så jaa. Taylor och Harry är definitivt tillsammans nu. Oavsett vad alla säger. Annars skulle de inte vara tsm på varenda bild som läggs upp och göra allt tsm och gå hand i hand. Är glad för dem, de är fina tillsammans :)

Datum: 2012-12-19 | Tid: 14:52:14
Postat av 1D-noveller

Ja, klart att dom är tillsammans. Det skulle bara låta löjligt om Harry sa att de endast var vänner. Vilka vänner håller varandra i händerna? Killar gör iallafall inte sånt! :)

Datum: 2012-12-19 | Tid: 15:42:48
Blogg: http://onedboys.blogg.se
Postat av Anna

asså vilket sammanträffande att killen i hennes nya musik video har samma tatuering!!

Datum: 2012-12-19 | Tid: 15:58:02
Postat av julia

killen i hennes musikvideo har inte en sån

Datum: 2012-12-19 | Tid: 16:10:21
Postat av Felicia, okok?

USCH. Kan ingen ta Taylor, ut i skogen, sätta henne på en stol, binda fast henne, säga åt henne att lämna Harry och att hon blir frisläppt när hon förstår. #FuckTaylorSwiftIHateHer
Usch, hatar henne. Äcklig jävla hora, säger hora för det är hon faktiskt.

Svar: Fyfan för kommentarer som denna. Vidrigt helt ärligt. Hon har inte gjort dig någonting och du kallar henne hora. Du kommer aldrig få Harry även fast hon lämnar honom. Och om du tror att du gör Harry gladare med dina känslor om hans förhållande så tror du fel. Tror inte du förstår själv vad du säger och hur mycket det sårar honom. /Amanda
OneDirectionSwe

Datum: 2012-12-19 | Tid: 16:36:46
Postat av 1D-noveller

Om du på något vis är avundsjuk "Felicia" på deras relation så behöver du inte ödsla tid på att kommentera hur mycket du hatar henne. Vi här respekterar killarna för hur dom är och vilka dom väljer att umgås med. Gilla läget eller knip igen!

Datum: 2012-12-19 | Tid: 16:41:16
Blogg: http://onedboys.blogg.se
Postat av seriöööst

Ärligt talat, jag tycker inte ni ska tolerera kommentarer som dessa: "#FuckTaylorSwiftIHateHer
Usch, hatar henne. Äcklig jävla hora, säger hora för det är hon faktiskt. "

Ta bort direkt. Sjukt om ni godkänner sådana hatiska kommentarer. Där tar någon ett steg för långt.

Datum: 2012-12-19 | Tid: 16:44:20
Postat av Anonym

Usch nej

Datum: 2012-12-19 | Tid: 16:50:16
Postat av Sumeja

Nu insåg jag att killen i hennes nya video faktiskt har en sådan.. Verkar som att "skeppet" betyder mer för Taylor än för Harry.... Men det är hans val, glad för hans skull!

Datum: 2012-12-19 | Tid: 17:54:10
Postat av styler

all så ta inte illa upp de men verkligen jag gillade Taylor för mer än jag gör nu. inte för jag inte gillar henne längre. jag hatar bara veta att harry ljög för oss. de med att han taylor var bara var vänner. jag skulle bli glad om han bliv de han behöver inte ljuga. inte ens liam,louis och zayn ljuger om not sånt. man kan väll bli tillsammans med vem man vill. och ni som hatar haylor en fråga bara när ni ska dejta med en kille frågar ni alla era vänner om dom tycker att du borde dejta honom. de gör ni säkert inte. och om du var ihop med harry stället för taylor skulle ni vilja bli hotad och bli kallad massa duma saker.nej de skulle du säkert inte heller. tänk på de innan du säger nåt om taylor eller någon av deras flickvänner.och vi kan inte tro allt vad alla andra skriver. förlåt om någon tog illa upp.

Datum: 2012-12-19 | Tid: 19:42:05
Postat av Anonym

HAN KANSKE SA SÅ INNAN ATT DE INTE VAR VÄNNER FÖR ATT NI FANS SKA INTE HOTA ELLER SÅRA TAYLOR MED KOMMENTARER

Datum: 2012-12-19 | Tid: 21:35:05
Postat av EMMIZZ

skit snygg! ... men nu får det räcka...

Datum: 2012-12-20 | Tid: 07:23:52
Postat av rebecca

Jag tänker inte kommentera något om 'Haylor' men tydligen har Taylors ex som hon sjunger om i 'I knew you were trouble' har exakt samma tatuering som Harry. Om det är sant vet jag inte, men det skulle inte förvåna mig.
Tack för mig! :)

Datum: 2012-12-20 | Tid: 08:58:21
Postat av Anonym

kan ju vara så att Harry såg musikvideon och tyckte killens tatuering (som förresten var fake i videon) var cool och blev inspirerad? det är inte så direkt att harry lägger ner mycket tanke i hans tatueringar. och att ni säger att taylor förföljer honom? senast jag kollade så är det Taylor som bor i LA och inte Harry.

Datum: 2012-12-20 | Tid: 16:13:48
Postat av Alva Svensson

Taylor har haft mer än 13 pojkvänner på 3 år. Hon skriver låtar om hennes ex om hur dom har lekt med hennes hjärta. Vilket jag tycker är ganska fel, för det är ju hon som har bytt pojkvän hela tiden och lekt med deras hjärtan. Jag giller heller inte Haylor, men jag hatar på dom, för det kan såra Harry vilket jag absolut inte vill. Jag accepterar Taylor så länge hon inte sårar Harry, vilket jag tyvärr tror kommer hända snart. Att hata Taylor gör inte att Harry älskar er mer, tvärtom faktist. Bara som jag tycker, ni behöver inte tycka som jag.

Datum: 2012-12-21 | Tid: 17:34:37
Blogg: http://svenssonalva.blogg.se/
Postat av Olivia

Jag är lite förvirad är Taylor och Harry ihop?

Datum: 2013-01-01 | Tid: 14:56:21

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?