Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Ang. tävlingen!

2012-12-04

Hej!
Vi har sett att det är många som undrar när vinnaren kommer att presenteras på bloggen så vi tänkte bara skriva
ett inlägg om hur det ligger till. Vi håller fortfarande på att gå igenom mailen eftersom det var hur många som
helst som skickade in. Det är ett oerhört svårt jobb att behöva välja tre personer som ska få dessa priser då vi
helst skulle vilja ge något til alla våra läsare, men vi försöker så gott vi kan! Vinnaren kommer att presenteras
på bloggen så fort vi är klara, vilket kommer vara vilken dag som helst! 
 
Tack så jättemycket till alla som har skickat in till tävlingen! Det är jätteroligt att se hur många som är med
och tävlar.  
 
Lycka till nu! :)
 


Postat av Anonym

hörde att mr x vad den perosn heter skulle skjuta en av killarna, harry då och då undrar jag var det sant? :O

Svar: Nej det var inte sant! /Frida
OneDirectionSwe

Datum: 2012-12-05 | Tid: 08:00:54
Postat av Ida

Åhh.. Går varje dag och spänner mig för vilka som vinner. Haha, håller tummarna* ;)

Datum: 2012-12-05 | Tid: 08:25:52
Postat av Emma Julmust

Jag skriver en nystartad JULblogg & har just nu en adventstävling!
En perfekt julklapp att vinna eller för att helt enkelt behålla & utnyttja det själv! ;}
Passar lika perfekt till gammal som ung, kvinna eller man!

http://julmust.blogg.se/2012/december/forsta-adventstavling.html

Datum: 2012-12-05 | Tid: 12:04:30
Blogg: http://julmust.blogg.se
Postat av Harrylover

Kan ni lägga ut bilder på killarnas hus

Datum: 2012-12-05 | Tid: 13:46:28
Postat av 1D är miitt liiiiiv

ÅHHH JAAG ÄR SÅÅÅ NERVÖÖÖÖS LÅT MIIIG VIIINNAAAA JAG BEEERR EERR <33

// Johanna Bergman

Datum: 2012-12-05 | Tid: 21:14:08
Postat av VILL VERKLIGEN VINNA .<3

JAG E SÅ NERVÖS INFÖR 1D TÄVLINGEN JAG VILL VERKLIGEN VINNA HAR INT EKUNNAT SOVA HAR BRA TÄNKT PÅ DEN HÄR TÄVLINGEN DET ÄR SÄKER JETTE MPNGA SOM VILL VINNAMEN JAG E OXÅ EN AV DEM

Datum: 2012-12-06 | Tid: 12:00:40

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?