Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Niall's nya twitter icon och bio

2012-08-15




Postat av Lovisa

Hej!
Först vill jag bara säga tack för världens BÄSTA blogg! :)
Och sedan så undrar jag lite saker om Harry hihi!

1. Dejtar han bara brittiska tjejer eller vet ni om han typ skulle kunna dejta en svensk tjej osv..?

2. Hur behandlar han en tjej vet eller tror ni?

3. Vet ni hur han har planerat sitt framtida liv?

4. Vad söker han hos en tjej och vad gillar han hos en tjej?

5. Vilken ''typ'' av tjej skulle han absolut inte dejta?

6. Vid vilken ålder vill han bli pappa?

7. Kan ni berätta lite övrig fakta om Hazza <3

Random frågor men jag undrar lite grann om honom hehe!
Supetacksam för snabbt svar :))

Datum: 2012-08-15 | Tid: 21:58:50
Postat av Ida

Hej, har hört någonstans att Niall har en flickvän vet inte om det är sant men jag undrar om ni vet något om det? :) Älskar eran blogg.

Datum: 2012-08-16 | Tid: 02:08:00

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?