Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Zac Efron & Taylor Schilling om killarna!

2012-04-11





Postat av josefine & julia

hej!

jag och min kompis har precis börjat på en 1D novell, och vi vill ha några läsare!

vi kommer uppdatera ofta, och vet du/ni vad? det krävs bara 1-5 kommentarer för att varje del ska komma upp!

bara så vi vet att det är någon som vill läsa:)

btw, länka våran blogg på eran så gör vi det på våran också!

kram:)

Datum: 2012-04-11 | Tid: 22:41:37
Postat av Melis

Hej! Jag undrar bara några saker och skulle vara så så tacksam ifall ni kunde Maila svaret till mig :)



1. Ni har väl varit med på en 1D signing här i sverige va? Hur går en signing till? Kostar det att gå in, eller får man nån sorts armband? Isåfall vart ifrån brukar man få? Vart brukar signingen vara, alltså t.ex gatan osv?



2. Och när 1D brukar komma till sverige, vart brukar de oftas vara? Alltså t.ex stan, drottningsgatan, eller vilken hotel osv osv? För ifall de kom, skulle vilja gå dit! :)



3. När kommer 1D till sverige i år? Annars, hur kan jag ha möjligheten för att träffa killarna? Snälla hjälp, jag vet absolut inget om det här med signing eller hur jag ska träffa de eller något.. Älskar dom så otroligt mycket! Har faktiskt varit en directioner sen i höstas, fast har inte haft möjligheten för att träffa de. Hjälp! :)



Jag kanske låter efterbliven, dum eller något haha.. Men ni är ju de enda jag kan fråga till, och jag hoppas hoppas på att ni svarar! Skulle bli så himla glad & tacksam!



Förresten, älskar bloggen! Fortsätt med det ni gör, ha det så bra!

Puss&kram :) <3

Datum: 2012-04-11 | Tid: 22:57:40
Postat av Clara

Ååååå, längtar såå mycket efter den australienska dialekten! <3

Datum: 2012-04-12 | Tid: 18:10:25

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?