Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Svar på kommentar!:)

2012-04-19

Okej, så här är svaren på frågorna! Jag gjorde mitt bästa och hoppas att ingen blir besviken. Om ni har fler frågor så är det bara att kommentera!;)

Hur vet ni att DVD:erna kommer att vara signerade? Hur många kommer att vara det? Hur vet man om det fortfarnade finns någrar kvar? Kommer det vara deras autografer eller bara kopior av de? Det är just det som är saken, det vet vi inte(att de är signerade)! Jag ville bara dela med mig av vad jag hade sett, de var ju här i Februari så de kanske signerade några då? Ingenting är bekräftat så hoppas inte allt för mycket, CDON kanske bara har gjort ett fel och lagt de i fel kategori!

Vad heter hemsidan? Som sagt så är det på CDON.com som jag har sett det här! Om ni vill beställa DVD:n så kan ni klicka HÄR och om ni vill ha den i Blu-Ray version så klickar ni HÄR;)

När kommer den ut? Den släpps den 28 Maj! På CDONs hemsida så står det att om man förhandsbokat en vara så skickas den iväg samma dag som den har släppts:)

Behöver man göra något mer om man redan förhandsbokat den? Nej, det måste man inte! DVD:n kommer att levereras till dig och du kommer att få hämta den i Posten!;)

Vad handlar DVD:n om? Jo, som vi tidigare skrivit på bloggen, så är det som att ha en konsert med One Direction hemma hos sig! DVD:n följer killarna på turnén i UK/Irland som de hade tidigare i år och man kommer att få höra alla låtarna som de sjöng och se en massa klipp från bakom scenerna! Den är 73 minuter lång och innehåller också musikvideorna till "What Makes You Beautiful", "Gotta Be You" och "One Thing";)

Okej, jag tror det var allt! Som sagt, om jag har missat något så är det bara att kommentera så ska jag försöka svara på det!:)



Postat av Moa

Jag har en fråga!!! skulle killarna vara med på Ellen show? Isf när då? :)

Datum: 2012-04-19 | Tid: 16:07:28
Postat av Emma Nytell

Hej! Tänkte bara tyvärr säga att dvd:erna inte kommer vara signerade (eller om jag har rätt nu så är det så), om man går in på Cdon.com och klickar på där det står signerat m.m och scrollar ner lite så står det att det bara är fri frakt. Alltså var det m.m tecknet de syftade! Dåligt skyltat tycker jag! Men jag älskar er blogg! / Emma

Datum: 2012-04-19 | Tid: 16:18:00
Blogg: http://emmanytell.devote.se
Postat av Anonym

Vet ni om Zayn kan Urdu? =)

Datum: 2012-04-19 | Tid: 16:24:31
Postat av Lovisa - Läs, kommentera och följ

Nu har jag också beställt den, haha

Datum: 2012-04-19 | Tid: 16:36:06
Blogg: http://myylifebylovisa.blogg.se/
Postat av Filippa

Hej jag undrar om filmen kommer att komma ut så att man kan hyra den eller något sådant? Jag undrar också om dem kommer att göra någon dokumentär...

Jag tycker eran blogg är jättebra och läser den så fort jag har chansen :)

Datum: 2012-04-19 | Tid: 18:02:26
Postat av Filippa

Hej jag undrar om filmen kommer att komma ut så att man kan hyra den eller något sådant? Jag undrar också om dem kommer att göra någon dokumentär...

Jag tycker eran blogg är jättebra och läser den så fort jag har chansen :)

Datum: 2012-04-19 | Tid: 18:03:08
Postat av jonna' zouis <3

Tack!

Men om de är verkligen signerade, så vill jag helst boka den nu innan den kanske tar slut! Måste få veta snart, hmm :o

Datum: 2012-04-19 | Tid: 18:55:03
Blogg: http://pollen.blogg.se/
Postat av ellen

hej när ska one direction vara med ellen och när sänder dom det här i sverge är du snäll och sejer vilken dag mån och kl

Datum: 2012-04-19 | Tid: 18:55:42
Postat av ellen

hej när ska one direction vara med ellen och när sänder dom det här i sverge är du snäll och sejer vilken dag mån och kl

Datum: 2012-04-19 | Tid: 18:56:04
Postat av hanna

är det dvd en film om one directon

Datum: 2012-04-19 | Tid: 18:59:44
Postat av Hannaaaaa

Det här kanske är en dum fråga... men säger dom "EPIC SWEDISH DANCE GOOOO"??? Har dan undrat det jätte länge hahaha SNÄLLA svara!



http://www.youtube.com/watch?v=rrT6xMS1ETE



(Spola till 0:53)



Datum: 2012-04-19 | Tid: 19:15:45
Postat av Hannaaaaa

SPOLA FRAM TILL 0:51 MENAR JAG!!!!!!!

Datum: 2012-04-19 | Tid: 19:17:03
Postat av Isabelle

Jag mejlade Cdon och frågade om Dvderna var singerade och enligt deras information som dom har fått så ska de vara det! Tänkte bara att ni ville veta det :)

Datum: 2012-04-19 | Tid: 20:22:08
Postat av melissatagesson

DVD:erna kommer inte att vara signerade! :)

Datum: 2012-04-19 | Tid: 20:40:57
Blogg: http://tagesson.devote.se
Postat av Therese

Hannaaaaa:



Han säger Inbetweeners dance goooo :)

Datum: 2012-04-19 | Tid: 20:41:28
Postat av Elvira

Vågar man beställa redan nu? Tänk om det kommer signerade sen men man beställer dom typ på nått annat ställe på CDONs hemsida....??

Datum: 2012-04-19 | Tid: 21:27:40
Postat av Anonym

jag mailade och fråga och dom svarade mig att jag skulle få en signerad dvd...

Datum: 2012-04-19 | Tid: 21:34:35
Postat av Madeleine - the faschist

Jag ska maila CDON nu och fråga dom. :)

Jag vill så gärna ha den filmen så ska försöka boka den imorgon om jag får.. :)

Datum: 2012-04-19 | Tid: 23:27:14
Blogg: http://[email protected]
Postat av Anon

Jag mailade också och frågade om dvd:erna var signerade och dom svarade ''Den ligger under de fraktfria skivorna på denna länk:



http://cdon.se/musik/signerat_m_m/



Den är alltså inte signerad.''

Datum: 2012-04-20 | Tid: 17:11:03

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?