Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Svar från CDON!

2012-04-22

Hej på er! Nu är det så att jag äntligen har fått ett svar från CDON! Jag skickade nämnlingen ett mail till de samma dag som jag såg att DVD:erna stod under "Signerade mm musik"-kategorin och nu har de i alla fall äntligen svarat! Och svaret är nej, de är inte signerade, de är bara fraktfria. Nu är det ju självklart att vi redan har sett att de låg i den kategorin men det var nämnligen så att vissa tjejer hade sagt att de också kontaktat CDON och att CDON svarat de att ja, DVD:erna är signerade.



Postat av Hanna :*

Så det finns alltså inget säkert svar..? :)

Datum: 2012-04-22 | Tid: 21:43:15
Blogg: http://fanbyharrystyles.blogg.se/
Postat av ANNA

HEJ ALLIHOPA!! SKRIVER HÄR I KOMMENTARER, IMORGON SÅ SKA JAG OCH CIRKA 100 TILL TRENDA



#SWEDISHCARROTSWANT1D



kAN NI VARA SNÄLLA OCH LÄGGA UPP DETTA SOM INLÄGG SÅ ATT DET FUNGERAR?? SPRID RUNT DETTA TILL ALLA , VI SKA BÖRJA TRENDA DET KLOCKAN 17.00 :D

Datum: 2012-04-22 | Tid: 21:59:09
Blogg: http://[email protected]
Postat av Anonym

I mitt svar från CDON sa dom att dom skulle vara singerade len dom kan ju oxå ha fel. Tänkte bara säga det eftersom det ute verkade som ni tror mig.

Datum: 2012-04-23 | Tid: 12:22:48
Postat av i love this BLOGGGGGG..:)

hej min kompis sa att one direction var med på tv i går söndag (22/4/12) men hon såg inte vad det var för kanala men hon hörde att de sjön wmyb så jag undrar om ni kan ta reda på det ? :) om dom lixom var med på svt1 elelr sånt och jag älskar er för när jag hittade denna bloggen så har jag fått svar på allt som jag ej hittat innan tack:) ...skulle gärna vara taksam för svar i ett inläggg :) puss&kram

Datum: 2012-04-23 | Tid: 19:48:22

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?