Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

One Direction Close Up Interview!

2012-04-25



Postat av victoria

I min blogg kan du hitta allt från starka åsikter, texter att relatera till, skönlitteratur, Inspiration,svar på stora frågor, kläder, galna frisyrer, musik,tävlingar till piercingar och tatueringar. Fotografier kommer också in nu som då på bloggen, och till det har jag lite hjälp av en Pentax K-5.



Vill du göra ett bloglovin byte kanske?



Kram ! sköt om dig!! :)

Datum: 2012-04-25 | Tid: 13:39:31
Blogg: http://jinxedv.blogg.se/
Postat av jennifer

Vad jag har märkt så är alltid Niall lite bakom.. Han pratar inte så mycket på intervjuer osv. Eller är det jag som har fel? I det här klippet pratar ju han knappt! Vad vet ni?

Datum: 2012-04-25 | Tid: 18:32:17
Postat av Victoria

Hej där! ;) Jag heter Victoria och jag är altså en 19 årig musik älskande tjej med en lite mörkare goth/rock/punk/emo/scene stil, som verkligen älskar att blogga!

I min blogg kan du hitta allt från starka åsikter, texter att relatera till, skönlitteratur, Inspiration av alla de slag ,svar på stora frågor, massvis av kläder, galna frisyrer, musik,tävlingar , piercingar och tatueringar. Fotografier kommer också in nu som då på bloggen, och till det har jag lite hjälp av en Pentax K-5 :)



Låter det interesant? Du kanske vill göra ett bloglovin byte ? :) KRAAM!



http://jinxedv.blogg.se/?tmp=26031523

Datum: 2012-04-26 | Tid: 03:28:01
Blogg: http://jinxedv.blogg.se/
Postat av louise

Niall var ju inte med alls de första fem minuterna?

Datum: 2012-04-26 | Tid: 10:16:09

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?