Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Angående Twitcam & Dvd;n!:)

2012-04-19

Hej på er alla!:) Kom precis hem och såg en massa kommentarer om folk som hade frågor om DVD:n och undrade om vi kunde lägga upp Liams Twitcam från igår! Så jag tänkte svara på era frågor i mitt nästa inlägg och medans jag gör det så kan ni hitta Liams Twitcam på DEN HÄR YouTube-kanalen! Det är vad jag vet hela Twitcamen så för er som missade den så kan ni gå in där, klicka på "Videoklipp" och kolla för den var väldigt bra och Liam hade även några gäster och delade med sig av en hemlighet...;)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?