Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Svar på kommentarer

2011-09-05



Hhahaha,tjejer ta det lugnt!! ;)
Vi vet inte vad dom kommer göra här men antagligen bara vara med fans och sånt,
jag skulle inte tro att ni behöver biljetter till något:)
Och datum är inte bestämt ännu men när vi vet säger vi såklart till!!

Och jag tyckte det var en jätte bra idé att åka några tsm för att jag vet andra som har frågat förut om andra ska åka försök ta kontakt med varandra så det inte behöver vara nån som åker tåg i flera timmar själv, men när man väl är där är det massor av tjejer så ni behöver inte oroa er av att vara själva ;)



Postat av Deniz

Hej!

Tänkte bara säga att om det finns fans som reser t.ex från Göteborg eller Malmö kan man åka med SJ, kostar ca 400:- (ibland mindre) till och från Stockholm. Kan även bli billigare för dom som läser på gymnasiet och har CSN-kort.



Det finns även bra och billiga hostels som kostar från 350 och uppåt för tre dagar. Man kan självklart hitta billigare också.

Datum: 2011-09-05 | Tid: 22:46:32
Blogg: http://deniz.blogg.se/
Postat av Jamie

ifall någon vill träffas från Gbg till Stockholm. För o se 1d då såå HEJ! haha

Datum: 2011-09-06 | Tid: 14:29:20
Postat av Lina

Jaaaag! haha jag e från gbg ovill åka till sthlm!!

Datum: 2011-09-06 | Tid: 21:20:54
Postat av johanna

åh jag bor vid växjö o ingen av mina kompisar vill åka med mig :(

Datum: 2011-09-06 | Tid: 22:03:53
Postat av Linnéa

VIll också till stockholm men bor i Lomma i skåne ):

Datum: 2011-09-07 | Tid: 19:28:03

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?