Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Matt är arg

2011-09-25

Matt Cardle, vinnaren av x factor 2010 har erkänt att han inte gillar att ett antal deltagare från x factor släppte deras singel före honom, b.l.a One Direction.

Den 10 oktober när han släppte sin singel ‘Run for Your Life’ så erkände han att det störde honom att Cher Lloyd och One Direction släppte deras singel före honom och att dom toppade listorna med ‘Swagger jagger’ och ‘WMYB’.

”Dom är konkurrenter och det är skit att dom fick släppa deras singlar före vinnaren från självaste showen,” Sa Matt till The sunday Mirror.

”Det oroar mig också att om 1D bestämmer sig för att vända sig för den äldre marknaden, så är jag körd.”



”Det borde egentligen inte att ha hänt, Simon är taskig.
Jag hoppas bara på att jag kommer lyckas att hamna på hitlistorna innan de händer. Annars ryker jag. Jag kan inte vinna om jag inte har ett album som är värt att prata om, vilket jag tror att jag har."

”Om jag hade haft mitt album klart i tid när Cher Lloyd och One Direction hade sina låtar i hitlistan hade jag varit riktigt körd.
Men sanningen är att jag var inte riktigt klar än.
Simon gjorde albumet till ett ”långsiktigt projekt”.
-source


Postat av Ines

Suck... Han måste lära sig att One Direction är 100 miljarder gånger bättre än honom.... och det är Cher med.

Datum: 2011-09-25 | Tid: 18:24:45
Postat av Anonym

jag vet inte om det är jag som är blind eller har ni tagit bort den där "frågeboxen"?:/

Datum: 2011-09-25 | Tid: 18:54:33

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?