Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Dikt Harry skrev till Felicity :')

2011-09-22

För er som inte vet vem Felicity är så är det Harrys ex, och han skrev det här när dom var tillsammans :')
Ganska gamalt men alla kanske inte har sett det, det är så sjukt gulligt.. till och med så tårarna kommer♥


vet dock inte om det är äkta Felicity som har lagt ut detta men..


Postat av Anonym

lol det står ju att det är BY felicity. Det är inte harry som skrivit detta, utan det är hon som skrivit det till harry :)

Datum: 2011-09-23 | Tid: 10:19:30
Postat av K

fast "by" i detta fallet, på Facebook, är ju vem som laddat upp den där. Alltså kan det ju vara så att hon laddat upp Harrys dikt han skrivit till henne. :)

Datum: 2011-09-23 | Tid: 21:39:12
Postat av Jennie

Hej jag heter Jennie och jag är en stor Directioner och kommer alltid att vara men jag har de svårt har inga pengar,kläder eller något min familj bryr sig inte om mig även om jag mår dåligt ingen fattar hur jag mår men 1D ger mig ett gott humör JAG ÄLSKAR One. direction och kommer alltid att göra .Men ses någongång i himmlen alla Directioners ses på andra sidan<3

Datum: 2013-08-25 | Tid: 21:55:18

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?