Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Zayns systrar!

2011-10-31

Jag gjorde ju ett inlägg igår om Louis systrar, då fick vi en fråga till, fast den här gången om Zayns syskon. Så tänkte svara på den i ett inlägg också :)

Zayn har tre systrar;
Waliyha,                                    Doniya                                     Safaa.





Postat av Anonym

Kan ni inte göra ett inlägg om allas famijer Snälla Snälla Snälla...er blogg betyder så mycke för mig jag bor i norrland så jag kan aldrig träffa dom men då blir jag så glad att den här bloggen finns ni räddar mitt liv så snälla skriv ett inlägg om deras familjer <333

Datum: 2011-10-31 | Tid: 09:56:44
Postat av omg...

men gud, du kan ju inte bara lägga ut bilder på dom du måste skriva lite info om dom oxo t.e.x ålder osv det är ju din uppgift med den här bloggen att du hittar fakta om 1d (och deras familjer när läsare frågar om det) bra info blogg verkligen...

Datum: 2011-10-31 | Tid: 13:32:19
Postat av Anonym

Hur gamla är dom?

Datum: 2011-10-31 | Tid: 17:24:59
Postat av valleria

till hon dära omg: Man kan tro att du är en riktig fan-stalker,gör inte hennes till det. tjejen gör sitt bästa för att hitta bra fakta om dom!



- vilket land kommer zayn ifrån? :)

Datum: 2011-12-22 | Tid: 11:10:57
Blogg: http://valleriaabdallah.blogg.se/
Postat av laila

till

valleria

han är halv pakistan och halv engelsk

hans mamma : engelsk

pappa: pakistan :)

Datum: 2012-03-10 | Tid: 10:19:06

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?