Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Zayn säger själv att han är singel!

2011-10-11

Det har ju gått rykten om att Zayn skulle dejta Stephanie Davis. Många har trott på det eftersom hon själv skrivit på twitter att hon inte är singel osv.

MEN jag tycker att vi ska lita på Zayn nu eftersom han själv skrev såhär på twitter igår:



"Det har blivit ett litet missförstånd på twitter de senaste veckorna, jag är här för att klarna upp det jag är singel och har varit det de senaste tre månaderna"

Han:

=
SINGEL! :D



Postat av Nelu

Vilken tur jag har!! hahahahah Då du kan gifta med mig min kära Zayn!!<3 Älskar dig från min hjupti hjärtat!!<3<3<3

Datum: 2011-10-11 | Tid: 10:29:14

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?