Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

respektlöst

2011-10-25

Tyvärr så måste jag göra det här igen..
Jag är ledsen att det blir så här och jag måste skriva ett sånt här inlägg flera gånger, men jag gör det för att jag och de andra tjejerna känner att både bloggar och flera facebook sidor tar inlägg från oss utan att ge credit.

Det är inte bara en sida nu utan flera, och jag ber er att sluta!
Vi lägger ner våran tid på varenda inlägg vi gör för eran skull. För att ni ska kunna ha all info, intervjuer, allt om killarna på ställe samlat.

Vi lägger ut informationen för vi vill att alla ska få den, vi har inte högerklicksskydd för att ni ska kunna spara bilderna och sånt, och om det är photoshoot bilder på killarna så är dom ju till för att ni ska se och kanske spara på datan till och med!! MEN när ni tar våra saker, kopierat eller hittat det på våran blogg. Då kan ni väl ge cred till oss iaf?

Och ni förnekar det om och om och om igen...
Tror ni inte att jag/vi ser om det är våra bilder?
T.ex. när vi har printat en twitter trend, tror ni inte jag känner igen min egen twitter bakgrund eller hur jag drog strecket? Eller som videon idag, tänkte ni nån gång på att ens fråga killarna eller?

Det var våra kompisar som gjorde videon och ville att vi skulle lägga upp den så säg inte att ni hittade den på nått annat ställe. Jag blir så jävla trött på det här seriöst,

ursäkta mig för det här inlägget och jag hoppas att jag inte behöver göra nått liknande igen.
Det är respektlöst jag hoppas ni fattar det och inte tycker att jag är helt störd nu..



Postat av frodo

go mando, go mando, woop woop, go mando! ;) såååååå sant vad du säger! dom e losers som inte ens kan hitta något eget värt att lägga ut...

Datum: 2011-10-25 | Tid: 21:54:30
Postat av Johanna

Synd att det blir så, men ni ska veta att det finns de som verkligen uppskattar allt ni gör med era inlägg:)

Datum: 2011-10-25 | Tid: 21:55:50
Postat av Anonym

men det är ju inte som om det skulle vara bilder som ni har tagit, det är ju liksom allmän information om 1D, fast jag fattar ju om dom skriver exakt likadant och så :)

Datum: 2011-10-25 | Tid: 21:59:39
Postat av Ariel

Jag hatar sådana idioter, så jävla taskigt att man inte kan respektera er. ååh , bra jobb med bloggen iaf!

Datum: 2011-10-25 | Tid: 22:01:23
Postat av Miranda

Braaaaaaa sagt! :P

Datum: 2011-10-25 | Tid: 22:05:05
Blogg: http://twitter.com/xLove1
Postat av L I N N

Bra skrivet!

Datum: 2011-10-25 | Tid: 22:06:47
Blogg: http://linnfelicia.blogg.se/
Postat av Nathalie

Hej. Nu har ni kommenterat våran sida på facebook (Bring 1D to Sweden) flera gånger med otrevliga kommentarer om att vi rent ut sagt snor era inlägg. Vi har inte snott era inlägg överhuvudtaget utan hittar vår information på twitter och andra sidor, precis som ni. Istället för att anta att vi bara tar era inlägg kan ni väl fråga varifrån vi får vår information innan ni börjar anklaga oss. Kollar jag igenom våran sida och sen er blogg ser jag en hel del som vi har med och inte ni och sen även tvärt om. Eftersom att det trots allt gäller ett och samma band så blir det ju samma information som man faktiskt lägger ut och det borde ni kunna förstå. Jag går inte och blir sur om tex en annan 1D-sida på facebook lägger ut samma information fast efter oss för att jag förstår att det är ett och samma pojkband och inget annat vi pratar om. Så fråga oss nästa gång eller undvik dryga kommentarer. Kram

Datum: 2011-10-25 | Tid: 22:14:03
Postat av verro

hej! :) verro från B1DTS sidan här! :) tänkte bara tala om att om några av detta anklagerser är mot oss från just den sidan, så får du jättegärna ta kontakt med mig så kan vi och resten av medlemmarna från sidan diskutera detta! :) no need to do a such a big deal of it right? ;) dels eftersom jag även sett en del ni kommenterar på våra sida som vi tycker ni kan ta privat och inte skriva ut! :) alla behöver faktiskt inte veta! :) som sagt: har ni något emot OSS, så skulle jag be att ni även tar det med oss! :)

kramkram!

Datum: 2011-10-25 | Tid: 22:18:43
Postat av Josefine

Jaa som sagt,ni skriver ju om samma pojkband!kanske inte så konstigt att båda lyckas skriva om samma saker då eller?information är ju trots allt information.haha,lite onödigt att anklaga folk för detta måste jag bara säga.;)

Datum: 2011-10-25 | Tid: 22:27:20
Postat av Nea

assååå, jag tycker detta börjar bli lite överreagerat, jag menar liksom, det kanske är folk som inte läser bloggar men läser mycket på facebook, sen tror jag inte att det är ingen som bryr sig över var informationen kommer ifrån bara vi får information. Men jag kommer alltid till den här bloggen föörst för att läsa för jag tycker att den har bäst med information :)

Datum: 2011-10-25 | Tid: 22:31:13
Postat av emmiis

Ni hittar ju informationen från andra ställen också så ni kan ju inte klaga på dom. Vissa gånger har dom varit före er ska dom säga samma sak då? Och om ni gör det här för fansen skulle så borde ni väl bara bli glada om er info är så bra att dom väljer att sprida den och att fler människor får updates om 1d? Ni gör ju nätt bra för 1ds skulle inte er egen, elr? Jag tkr det är jättesnällt av er att lägga ner tid på detta för det är askul för oss läsare men vad leder detta till? inget.

Datum: 2011-10-25 | Tid: 22:37:43
Postat av Anonym

Bra sagt!!!

Datum: 2011-10-25 | Tid: 23:01:31
Postat av Andrea

Måste bara få på peka att det är inte era bilder på killarna.

Datum: 2011-10-26 | Tid: 08:34:35
Blogg: http://nitiosjua.blogg.se/
Postat av :)

Dålig stil, hoppas de får sig en tanke-ställare och slutar! Jag är (och tycker alla borde vara) väldigt tacksam för att ni tar er tid och lägger ut och skriver saker här, ni är verkligen jätteduktiga och supersnälla. Kramar!

Datum: 2011-10-26 | Tid: 17:30:33

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?