Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Joe jooonas

2011-10-18



Joe Jonas gillar verkligen pojkbandet One Direction

Den 22 åriga stjärnan erkänner att han är ett stort fan av Englands musik bransch, särskilt pojkbandet 1D och sångare Pixie Lott.

"Den nuvarande musiken i UK är verkligen fantastisk. De håller definitivt på att bli bättre och bättre...
Jag fick chansen att träffa One Direction, jag tyckte att dom var riktigt schyssta och coola, jag är riktigt glad för deras skull. Jag gillar verkligen deras grej..."

-contactmusic


Postat av Anonym

snyggingen som var i sverige i helgen!

Datum: 2011-10-19 | Tid: 08:16:00
Postat av h

ew

Datum: 2011-10-19 | Tid: 17:17:23

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?