Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Harrys Kärleks tips!

2011-10-15



Harry Syles ger Simon kärleks tips! ;)

"Jag pratade med Simon här om dagen. Han var halvvägs genom ett sms till hans lady, och han sa: 'Hur ska jag avsluta smset? Vad ska jag skriva nu?' Och jag sa 'Chilla bara'.
Han är 52, men han har fortfarande mycket att lära sig om tjejer.". - Sa harry till Mirror.

"Jag säger åt han att ta sin tid och inte ha för brottom till någonting." - La han till.

Niall sa också - "Harry är den man ska gå till för kärleks saker. Han är som en farbror. Han liksom vet vad man ska göra och vad man ska säga. Han kan 'spelet'".

-entertainment




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?