Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Bring 1D to sweden - 4 veckor sedan idag.

2011-10-30

Idag är det 4 veckor sedan killarna var i sverige. Gud vad tiden går fort, det känns som det var igår man satt i kön utanför bengas skivor och köade, för sedan få ett band för sedan komma in på Cafe Opera där eventet skulle hålla rum. Det känns verkligen som att det var igår man var inne på Cafe Opera och väntade på att killarna skulle komma ut ur dörren.  Och framför allt känns det som igår jag fick en kram av Harry! :')





Är det bara jag som fortfarande har på mig mitt band ? :)




Postat av Jenny

Jag har kvar mitt :D Dock har texten nästan nöts bort och det har gått sönder lite :( xo

Datum: 2011-10-30 | Tid: 19:52:18
Postat av Hanna

Jag har kvar mitt! Det kommer sitta där hur länge som helst! Åh, den dagen var underbar. Jag glömmer den aldrig! :') x

Datum: 2011-10-30 | Tid: 19:57:02
Postat av Linn

Jag tog av mitt idag, men har satt upp det på väggen! :D så sjukt awesome dag!! :D

Datum: 2011-10-30 | Tid: 20:15:40
Postat av sofia

asso börjar typ gråta för att jag inte var där... verkar som att det var så himla grymt och allt jag ville var att vara där och se världens bästa pojkar!

Datum: 2011-10-30 | Tid: 20:24:43
Blogg: http://sofiiaknudseen.blogg.se/
Postat av emma

gud vad tiden gått fort :) men jag har också kvar mitt armband!

Datum: 2011-10-30 | Tid: 21:14:35
Postat av ellen

Jag har också kvar mitt! :D Texten håller dock på att försvinna tyvärr :(

Datum: 2011-10-30 | Tid: 21:35:00
Postat av Sara

så kul att harry biter sig i läppen på varje bild ;)xx

Datum: 2011-10-31 | Tid: 16:45:33
Blogg: http://aranela.blogg.se/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?