Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

angående 'respektlöst'

2011-10-25

Hej tjejer!
Tänkt bara säga att det verkar som att ni missuppfattade mitt inlägg lite..
Klart att all info om killarna är samma det kan vi inte göra nått åt och liksom så är de och så ska de vara.
Men som nu tror jag att bring1dtosweden tog åt sig ganska mycket, och det var inte bara till er som jag skrev.

Allstå jag menade att det är lite konstigt när man ser sin egen twitter komma upp.
Visst jag har bara printat och dragit ett streck under, men om jag hade skrivit onedirectioswe på den, hade ni tagit den då? det är typ sånna saker jag menade.

Och sen lite som den här videon vi la ut idag.. Ni borde ha tagit kontakt med killarna och frågat innan.
Annars har jag inget emot ER som jag kanske fick de låta i mitt förra inlägg men a,

och självklart borde jag ha tagit kontakt med er innan men jag vet inte vilka som äger alla grupper och sånt. Så till er läsare, sorry för dramat idag. Ni borde inte ha vart en del och sett det men nu är det redan gjort!

ha det bra!!


Postat av Essi

JAG FÖRSTÅR PRECIS VAD DU MENAR! Det är sjukt jobbigt när någon annan ska ta något du själv krigat och lagt ut osv. jag står 100% vid er sida och vill berömma er för en underbar blogg som ni har! Och även tacka att vi får en hel del info också! Detklart att ibland vissa bloggar skriver om samma grejer eller inlägg, men att det ska hända hela tiden tex i erat fall, då är det överdrivet. Men tänk positivt dom kanske tyckte de va för bra så dom också ville lägga ut ;) iallafall bra skrivet! LOVE 1DFAMILY xxxx

Datum: 2011-10-26 | Tid: 17:11:31
Blogg: http://http://diirectioners.blogg.se/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?