Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

VIRGIN MEDIA MUSIC AWARDS

2011-11-29

Klicka på bilden gå gå in och rösta på killarna i Best Video, Best Track, Best Newcommer och Best Group.
Och även på Harry i Hottest Male!!





Postat av Anonym

kan du lägga upp alla kategorier som dom är med i igen och be alla att rösta typ tio gånger var!!!!!!!!!

Datum: 2011-11-29 | Tid: 13:00:04
Postat av Smsa Låna

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

Datum: 2012-01-12 | Tid: 23:33:24
Blogg: http://smsalåna.nu

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?