Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

The biggest debut album of the year.

2011-11-28

Proud Fan. ♥
Det är dem så värda!



28/11 - 2011






Postat av feffe

hej,jag och min kompis ska göra en video till harry för att vi tyckte att han inte borde vara så ledsen över mistag,att han är jättebra och inte ska lyssna på elaka saker andra säger :) och jag undrade om ni ville vara med på videon efter som vi kommer ha med directioners som säger något till honom eller har med en bild :)så jag undrade om ni kunde göra ett inlägg och säga till de som läser att de ska skicka in det de vill ha med på min mail :) skulle verkligen bli glad om ni gjorde det :)

Datum: 2011-11-28 | Tid: 17:33:26

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?