Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Niall är vacker!

2011-11-11

Vi älskar lite av Niall Horan här på sugarscape. Vi älskar hans charm, hans gyllene lockar, hur han skrattar hysteriskt åt sina egna skämt, och den fräcka glimten han alltid har i sina ögon.
Vi är glad att höra att han gillar sina ögon också, men det beklagar oss till botten av våra själar att det finns inte mycket annat om sig själv han är villig att prata om.
We Love Pop Magazine frågade honom vad den sexigaste saken var hos honom enligt honom.
"Mina ögon" svarade han.
"Det är det enda jag tycker om på min kropp. Jag känner mig obekväm att prata om det faktiskt" - Niall
Oh Niall dina sexiga ögon måste vara blinda. Vi är säkra på att vi inte är de enda som tror att det finns ler hot stuffs på Niall, än hans ögon. - via Sugarscape

Sugarscape vill att vi ska kommentera deras inlägg om Niall, och berätta vad som mer är vackert på Niall. Sedan kommer dem twittra länken till honom, så han inser att han är vackrare än vad han själv tror ! :)

Länk till inlägget : http://www.sugarscape.com/main-topics/lads/673577/niall-horan-my-eyes-are-only-thing-i-about-me



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?