Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Liam om Cher Lloyd

2011-11-10


Liam om Cher Lloyd, varför dom inte är lika nära varandra som förr.

”Jag och Cher var bra kompisar. Vi är från liknande ställen och vi är vid samma ålder, oh det bara fortsatte.
Det var inget romantiskt eller nå, men när ITV fick reda på det så bad dom oss om en intervju och dom ba: "Så ni två har kommit riktigt bra överens ?." Vi sa att vi bara var kompisar.
Dom frågade oss om vi dejtade och ända sen dess har Cher inte pratat med mig igen.”-Liam

Cher fick ju så mycket hat bara när hon syntes vid 1D så synd… Fast jag tror nog dom pratar med varandra nu.


Postat av matilda

varje gång man går in på denna bloggen så börjas någon intervju spelas upp jätte högt. Vilket är väldigt jobbig om man sedan ska kolla på någon av videosarna, hur tar man bort detta?

Datum: 2011-11-10 | Tid: 13:42:37
Postat av Petra

ONE DIRECTION ÄR PÅ VIDEOFY.ME REKLAMERNA!!!

FYFAN VA COOLT FICK VÄRSTA CHOCKEN! :D<3

en glad chock såklart :D

Datum: 2011-11-10 | Tid: 14:24:20
Blogg: http://afrem.blogg.se/
Postat av erika

hejsan! jag undrar om det avsnittet av x factor som one direction ska vara med i nu på söndag sänds på svensk tv ? och är det engelska eller brittiska x factor ? tacksam för svar i ett inlägg :)

Datum: 2011-11-10 | Tid: 15:21:10
Postat av Johanna Ida Jacobsson

Hej, jag älskar verkligen One Direction framförallt Louis! Haha.

Men jag har två frågor:

1. Är Louis verkligen tillsammans med någon?

2. Kan ni inte lägga upp dom där bilderna på Louis som ni har på eran header? Älskar dom verkligen! :P

Kram :)

Datum: 2011-11-11 | Tid: 17:59:31
Blogg: http://johannaidajacobssons.devote.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?