Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

KOMIGEN NU :)

2011-11-12

Nu försöker vi få #1DTOURINEUROPE a att trenda på twitter!!! :)
#1DTOURINEUROPE #1DTOURINEUROPE #1DTOURINEUROPE
#1DTOURINEUROPE #1DTOURINEUROPE #1DTOURINEUROPE
#1DTOURINEUROPE #1DTOURINEUROPE #1DTOURINEUROPE






Postat av Anonym

Halloj allihopa! Jag har lite panik faktiskt...



Har ganska nyligen skaffat twitter, bara på grund av att följa one direction, niall, liam, harry, louis och zayn ;)och så vill jag ju kunna trenda.



MEN! Hur gör man för att trenda något igentligen?

Ska man bara göra ett inlägg eller måste man klicka på något särskilt?1 Äre bara jag som är lite knäpp eller nåt.



Undrar verkligen och måste få veta, så snälla =)

om någon där ute vet så skulle jag bli hjärtligt tacksam om du kunde berätta för mig hur man gör <3



Tack på förhand!!

Datum: 2011-11-12 | Tid: 22:53:57
Postat av Anonym

Halloj allihopa! Jag har lite panik faktiskt...



Har ganska nyligen skaffat twitter, bara på grund av att följa one direction, niall, liam, harry, louis och zayn ;)och så vill jag ju kunna trenda.



MEN! Hur gör man för att trenda något igentligen?

Ska man bara göra ett inlägg eller måste man klicka på något särskilt?1 Äre bara jag som är lite knäpp eller nåt.



Undrar verkligen och måste få veta, så snälla =)

om någon där ute vet så skulle jag bli hjärtligt tacksam om du kunde berätta för mig hur man gör <3



Tack på förhand!!

Datum: 2011-11-12 | Tid: 22:54:20
Postat av Johanna

Heej! Jag bara undrar om ni vet något om när dom utser vinnare till tävlingen om att åka och se dom i London ? :) tack i förhand!

Datum: 2011-11-13 | Tid: 13:41:42

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?