Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Gotta be you Cover!

2011-11-14

grym cover! :)
Någon utav er läsare som har gjort en cover på låten eller någon annan låt utav 1D? Kommentera gärna då!


Postat av Amanda ♥

Ville bara säga om ni vill ha någon som ska hjälpa er att blogga här (om inte ni har tid) så ställer jag gärna upp. Har även bloggen jbieber.blogg.se och det skulle vara kul att göra ett länkbyte med er :)?

Datum: 2011-11-14 | Tid: 19:20:37
Blogg: http://amandapaavola.blogg.se/
Postat av Nelly

jag har faktiskt en video på min dator men vågar inte lägga ut den.. haha. eller ska jag? ;)

Datum: 2011-11-14 | Tid: 20:41:26

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?