Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Angående "Up All Night"

2011-11-17

Har sett att många kommenterat på inlägget med låtarna, så jag tänkte göra ett inlägg om det!

Jag (Julia) har inte varit hemma idag så vart lite chokad nu när jag kom hem över att 1. Låtarna har läckt/kommit ut och 2. Hur många som hade kommenterat att det var så respektlöst att vi lagt ut låtarna osv.

Jag har själv inte lyssnar på låtarna, och även fast jag har beställt albumet redan hade jag självklart köpt skivan även om låtarna kommit ut eller inte! Jag tycker att jo, det är ju på allas eget samvete om man vill lyssna på skivan innan eller inte, men jag hoppas verkligen att ingen väljer att inte stötta killarna genom att strunta i att köpa albumet bara för att dom hittade låtarna här på bloggen istället!!

Enligt vissa har skivan redan släppts i ett annat land och det är därför det går att lyssna på låtarna, men jag tror att eftersom skivan kommer ut den 21 i England så skulle det kännas bäst för killarna om man väntade tills då med att lyssna på den.

Jag hoppas att ni förstår hur jag menar :)



Postat av Emma

Jag skulle ha köpt skiva i vilket fall! :) Har inte lyssnat på låtarna än, ska vänta tills jag får min skiva även om jag blir galen ;) Men tänkte filma min reaktion när jag lyssnar på någon och sedan lägga upp på youtube för skojs skull :D

Datum: 2011-11-17 | Tid: 22:31:56
Blogg: http://shcmebla.blogspot.com
Postat av amanda

Men igår så såg jag att Niall skrev p´å twitter att den kommer ut idag i irland, så den kanske har kommit ut någon annanstans innan :)

Datum: 2011-11-18 | Tid: 06:39:04
Postat av Ana-Maria Malesic

har inte hört låtarna än, och tänker inte lyssna på dom tills jag får mitt album! :D <3

Datum: 2011-11-19 | Tid: 18:31:47
Blogg: http://annamalesic.blogg.se/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?