Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

ang. Up all night

2011-11-17

Okej det blev väldigt mycket drama angående att jag la upp låtarna ifrån Up all night. Men det var läsare som ville att vi skulle göra det, och då gjorde jag det för deras skull, eftersom jag trodde ni ville höra det..Men nu är det borta för er som störde er på det. Och det var verkligen inte meningen att folk skulle skita i att köpa killarnas skiva och istället lyssna på dem som jag la upp, verkligen inte!
Jag har själv köpt skivan om ni undrar. Och vill inget annat än att dem ska bli nummer 1 i sverige. Men så hoppas alla är nöjda, och ni som var intresseade om att lyssna på låtarna kan ju lyssna på youtube!

Förlåt för allt drama, var inte meningen att det skulle bli så.



Postat av Lisa

jag tyckte det var bra att du gjorde det...

Datum: 2011-11-17 | Tid: 22:58:17
Postat av Amanda

Jag med........skit bra att du la upp dem, då kunde jag lyssna på låtarna fort och bra, även fast jag också köpt skivan :)

Datum: 2011-11-17 | Tid: 23:25:07
Postat av My

Förstår inte varför det blev massa drama... Men jag tyckte att det var bra att du la upp den! eftersom då kan jag ju lyssna i förhand!<3 plus att jag också har beställt deras skiva! så whats the big deal? aja om folk ville att du skulle ta bort inlägget så fine, nice done att du står för det! :)freakin love your blog!

Datum: 2011-11-18 | Tid: 00:19:38
Postat av Ida Skoglar

Jag tycker det var bra att du la upp låtarna längtade ju till att få höra dem, dessutom kunde ju inte du veta att det skulle bli som det blev så du egentligen inget att säga förlåt för. kraam <3

Datum: 2011-11-18 | Tid: 07:32:34
Blogg: http://idaskoglars.blogg.se/
Postat av jennifer

hej julia skulle du kunna va snäll och länka alla låtar till mig i facebook om du nu har de eftersom jag vill ladda ner de till min mobil men hittar inte alla i youtube. Skulle vara jätte snällt om du kunde göra det. mitt namn på facebook är jennifer akay och skicka gärna ett medelande med låtarna men om du inte vill är det okej :D kraam <3 <3

Datum: 2011-11-18 | Tid: 09:38:46
Postat av Julia

Naaaj, de va ju så bra att de låg på bloggen :(

Datum: 2011-11-18 | Tid: 14:14:45
Postat av Anonym

vilka jävla moraler man måste ha för att inte kunna lyssna på musik på youtube.

Datum: 2011-11-18 | Tid: 16:45:46
Postat av patricia

om man verkligen är ett fan så köper man ju skivan även om man hör dom gratis på internet?

Datum: 2011-11-18 | Tid: 18:28:59
Blogg: http://ppatriiziia.devote.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?