Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

1Dswe fanchatt

2011-11-23

Ni har väl inte glömt att det finns en chatt för svenska fans att chatta i?(:
Skulle vara kul med fler medlemmar, så alla kan lära känna varandra!

klicka bara på "begär att få gå med i gruppen" så accepterar vi så fort vi kan!:)



Postat av Lovisa - ANG. Vem av er som ritar

Min vän sa att det är een av er som ritar, skulle vara tacksam om ni kunde berätta vem och visa vad den av er har ritat!!!!!! :))))) bästa bloggen <3

Datum: 2011-11-23 | Tid: 21:23:33
Postat av Frida

Asså jag är medlem i denna gruppen men jag känner inte nån så jag vågar liksom inte skriva nåt, hur ska jag göra? Hade varit väldigt tacksam :)<3

Datum: 2011-11-24 | Tid: 17:53:51

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?