Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Zaras One Direction Experience!

2011-05-18

OMGGGGGG!!!! Jag träffade ALLA i One direction idag! Min One direction experience:

Min kompis messade mig när jag var och firade min bästis (grattis igen!) med : OH MY FUKKING GOD jag träffade Louis och Zayn!!
Jag och Linn sprang direkt ner till bussen och åkte in till stan.. :)

Vi träffade Helena och några av hnes kompisar på Subway, där Helena kom springandes ut och skrek och grät! :D  Vi gick in på Subway, gick på toa och sånt (de andra åt) och de hade f¨rågat han som jobbade där, och han hade berättat att de brukade äta där två ggr om dan!

Så medans de åt upp, gick Linn och jag ner för att kolla på hotellet de bodde på. Vi tittade och såg en snygg liten figur med en onepiece påse, och jag ba: OMG LINN, det e liam!!!! HOn trodde inte på mig, men tittade själv och bekräftade att det va han! vi sprang upp till de andra, som kom efter oss ut igen. Ingen trodde först att det va Liam, så vi gick ner till hotellet och väntade där, när Liam kom tillbaka! Ingen vågade säga nåt, alla bara stirra och fnissa, så han kom fram och sa: Hey girls! sen fick vi ta kort med honom ;D

Vi frågade om Harry skulle komma ner, men han sov :( Sen började det regna och vi frågade om vi fick gå in på hotellet och vänta, det fick vi! Vi väntade där ett bra tag, men sen så fick vi gå ut igen..

Några minuter senare kom en taxi in på parkeringen, och ut kom LOUIS, NIALL och ZAYN! Vi fick ta kort med dem men sen gick de in på hotellet... Alla var galet snygga ;)

Sedan gick Jag, Cajsa och Isabelle till subway för att.. tja äta och hoppas att de skulle komma förbi :)

När vi var klara gick vi mot hotellet igen, och då mötte vi de andra tjejerna (Linn och helena var tvungna att åka hem) och de berättade att de precis träffat HARRY!

Jag, ISSA och Cajsa sprang dit, satte på oss lite parfym och och gick in i lobbyn där han satt. Vi fick ta kort med honom och krama honom :DDD Sen gick vi ut, skrikandes, när vi kom på att vi ville ha autograf. så vi gick in igen, och då var zayn där! Vi fick harrys autograf och tog kort med Zayn, när jag sa till Cajsa att LIAM kom bakom henne, Så jag fick träffa honom igen :D De frågado oss varför vi kände till dem osv, de var jättetrevliga! Sedan sa vi hejdå och vinka till dem när de åkte iväg i taxin! :DD

JAG ÄR SÅ LYCKLIG!! Puss och kram/ Zara






Postat av amanda

var med och bli veckans blogg! :D



http://amandamolander.devote.se/blogs/9936772/taevling--.htm#WriteComment



grym blogg btw. kärlek till 1D!!! <3

Datum: 2011-05-18 | Tid: 09:32:47
Blogg: http://amandamolander.devote.se
Postat av SVARA

vilket hotell var dom i???? :D

Datum: 2011-05-18 | Tid: 11:24:38
Postat av cajsa

Assa, omfg Zara... när jag bah: OMFG LI HAR TRÄFFAT DOM VI SPRINGER! Vi bah sprang och så satt Harry där och vi bah: omfg omfg ... h-h-h-eeellooooo... HGYEFU(D)OKRJH¤Y/RF(KBVH JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR

Datum: 2011-05-18 | Tid: 20:24:19
Blogg: http://snicks.blogg.se/
Postat av anida

HUR LÄNGE SKA DOM VARA I STOCKHOLM?!?! TACKSAM FÖR SVAR!<3333333

Datum: 2011-05-18 | Tid: 21:51:33
Blogg: http://anidas.blogg.se/
Postat av Fredrica

Har nån av er twitter? :D tell meee xx

Datum: 2011-05-19 | Tid: 16:03:11

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?