Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

vart är dom?

2011-05-19

Vi får jätte många frågor om var dom är i stockholm. Folk som har träffat dom vill inte säga så mycket verkar det som men... Om jag var i stockholm skulle jag hålla till på drottninggatan. Min kusin var i stockholm i onsdags och såg dom där. Vi har även sett på bilder från igår att dom är tagna från samma ställe som hon tog. Kanske så att deras studio ligger där, vem vet? ;)



Postat av Anonym

SNÄLLA NI SKA JU INTE SKRIVA VART DOM ÄR NÅGONSTANS!!! :O :O taaa booooort snälllaaaaaaaaa

Datum: 2011-05-19 | Tid: 14:17:22
Postat av Anonym

Men alltså ni som har träffat de, gud vad ni är elaka! Jag menar vadå ta bort snälla! Ni har redan träffat de så what's the problem? Andra fans vill ju oxå träffa de. Som t.ex jag. Vi borde hjälpa varann istället. Om ni hade frågat hade vi ju försökt hjälpa er. En för alla, alla för en. & ju mer svenska fans de träffar ju större chans att de kommer och har konsert här.

Datum: 2011-05-19 | Tid: 14:51:29
Postat av Anonym

Jag håller helt klart med kommentaren här uppe!! Vad är det för fel på dagens människor??

Datum: 2011-05-19 | Tid: 17:35:08
Postat av Anonym

Tack! Visst, de e så himla egoistiska

Datum: 2011-05-19 | Tid: 17:40:20

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?