Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Tiffanys One Dierction experiense

2011-05-17

Tack Tiffany som delade med dig av historien, är riktigt avundsjuk!! Här har ni det hur Tiffany träffade 1D idag! :D

OOOOOOOMMMMMMMMGGGGGGGG!!!!
Idag gav vi oss ut på färd igen! Vi hade fått reda på vilken studio dom skulle spela in på idag (igår var vi ju vid fel studio). Jag, Amelia och Natalia åkte in till stan 9 på morgonen och satt utanför studion. Det var inga andra där = asskönt. Vi pratade med dom som jobbar med dom och som fixar deras låt osv.. Då fick vi veta att One direction skulle komma till studion vid 11-12 tiden. Så vi gick iväg och åt frukost och kom tillbaka klockan 10. Vid 11 tiden så står vi där utanför och så helt plötslig så ser jag Harry komma gående!!! Så vi går fram till honom och ropade lite. Så kom Liam också och vi var helt själva med dom!! Vi stod i typ 10 minuter och pratade med dom och tog kort. När dom skulle gå så pussade dom mig och amme på kindem och sa typ, have a wonderful day, It was great meating you, chears darling. MMMMM underbar dialekt!! Harry fick en lite crush på Amme haha! 

Sen så gick dom in i studion. Då sa Amme att dom hade frågat om våra twitter. Så när vi gick där ifrån så mötte vi Harry igen (han hade gått för att handla mat). Så då fick han våra twitter. Typ 20 minuter senare la han till mig på twitter och skickade ett privat meddelande!!!! När vi pratade med Harry och Liam sa dom att Louis, Niall och Zayn skulle komma vid fyra tiden. Så då passade vi på att gå och göra lite skolarbete medan vi väntade.

Vid 3 gick vi tillbaka igen och väntade. Då kom Zayn ut och då var det massa andra tjejer där som fotades med honom. Så helt plötsligt så började alla ropa Louis. Då stod han PRECIS bakom mig!!! Så vi fotade oss lite med dom innan dom behövde gå. lite tråkigt att det var massa andra tjejer där då för vi han inte prata med dom på samma sätt som med Harry och Liam. Men vi fick träffa dom i alla fall! Vi stod kvar i några timmar för att få träffa Niall också men när vi hade stått i spöregn i typ 3 timmar gav vi upp och åkte hem. Jag är så jääääävla glad att jag fick träffa dom! Jag kommer kunna leva på detta hela året. 

Jag har aldrig varit en tjej som hackar upp sig på kändisar och blir kär och grejer. Tyckte att Amelia var mupp som blev kär i Justin Bieber liksom. Men nu fattar jag verkligen hur hon känner. Im in looooooove <33333333333333333333 Världen bästa dag hahahah. 

MY LOVE <33333333
Han följer mig på twitter nanananananan <33333


Postat av Anonym

vem e amme?

Datum: 2011-05-17 | Tid: 20:45:48
Postat av Anonym

vem e amme?

Datum: 2011-05-17 | Tid: 20:45:55
Postat av Fru Styles ;D

Hur vet hon att harry fick en liten crush på henne? :O asso varför tror du det? ;) gjorde han nåt speciellt elr vad?? Vill såå veta, ÄLSKAR harry mer än nån annan på hela jorden fan (a) haha <33

Datum: 2011-05-17 | Tid: 21:32:56
Postat av Anonym

Är dom alltid i samma studio? :D

Datum: 2011-05-17 | Tid: 21:53:24
Postat av Moa Okada

Hej! Gud vilken fin blogg! Så himla kul att få läsa om världens finaste killar! Jag har en fråga bara, har ni någon aning om vilket hotell de brukar(kommer) bo på här i Stockholm(8/5-13) och vilken tid de brukar komma? :) <3 Skulle vara jättetacksam om ni svarade! :) Ni kan även svara på min mail! Kramar

Svar: Vi vet tyvärr inte vilket hotell de kommer bo på när de kommer hit och inte vilken tid de landar heller eftersom de kommer med ett privatplan de kommer ha under turnen! :/ x kram
OneDirectionSwe

Datum: 2013-01-23 | Tid: 20:05:30

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?